اخبار بازی

بازی Child of Light 2 شاید سال 2022 معرفی شود

به گفته یکی از کارمندان ارشد استودیو یوبی سافت مونترال، به احتمال قوی بازی Child of Light 2 اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی می‌شود. ظاهرا طرح نهایی از بازی مورد تایید مدیران پروژه قرار گرفته و بزودی بازی به صورت رسمی معرفی می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بر هیچکس پوشیده نیست که یوبی سافت یکی از فعال‌ترین و پرکارترین شرکت‌ها در صنعت ویدیو گیم است و هر سال شاهد عرضه چندین بازی از این ناشر هستیم. طی سالیان اخیر در کنار عرضه نسخه‌های جدید از مجموعه‌های پرطرفدار و محبوبی همچون فارکرای و اساسین کرید، یوبی سافت آی‌پی‌های جدید و متنوعی را نیز روانه بازار کرده‌است که برخی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته‌اند و برخی دیگر آنطور که باید و شاید دیده نشدند.
یکی از بازی‌هایی که طرفداران وفدار و پیگیر خود را دارد اما، به طور وسیعی مورد استقبال قرار نگرفت، Child of Light بود. این بازی پلتفرمر، نقش آفرینی-نوبتی به لطف طراحی‌های هنری چشمنواز و موسیقی‌های خود رضایت بسیاری از طرفداران را به دست آورد اما، هیچگاه یوبی سافت دنباله این بازی را معرفی نکرد.

البته شاید بزودی این شرایط تغییر کند، به گفته آقای Patrick Plourde، یکی از کارگردانان استودیو یوبی سافت مونترال، طراح نهایی بازی Child of Light 2 بالاخره مورد تایید مدیران پروژه ساخت بازی قرار گرفته و احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی از این بازی رونمایی شود.

آقای Plourde آخرین بار در سال ۲۰۱۹ گفته بود که تیم سازنده بازی ایده کاملی برای ساخت دنباله بازی دارد اما، یوبی سافت علاقه‌ای به ساخت چنین بازی‌هایی ندارد و ترجیح می‌دهد تمرکز خود را صرف بازی‌های لایو سرویس و بزرگسالانه بکند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *