اخبار بازی

مورد انتظار‌ترین عناوین آینده واران گیم- واران گیم

با سلام و عرض ادب خدمت واران گیمیی‌های عزیز. امیدوارم هر جا که هستید، سالم، تندرست و موفق باشید. چندی پیش بود که به همت اسپانسر ما یعنی شرکت الماس رایان ایرانیان، نظرسنجی‌ای در قالب مسابقه برگذار شد و از شما در مورد مورد انتظار‌ترین بازی سال بعد پرسیدیم. حال پس از اعلام نتیجه، باید به سمع و نظر شما عزیزان برسانیم که در نهایت عنوان God of War: Ragnarok با بیشترین آرا و نظرات به عنوان مورد انتظار‌ترین بازی سال آتی از دید شما عزیزان انتخاب شد. اثر مورد انتظار God of War: Ragnarok، ساخته‌ی استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica)، دنباله‌ی مستقیم نسخه‌ی ۲۰۱۸ به شمار می‌رود و ادامه‌ی ماجراجویی‌های کریتوس و پسرش در سرزمین‌های نورس را به تصویر خواهد کشید. عنوان God of War پیش از این توانسته بود بالاتر از رقبایی مانند Red Dead Redemption 2 بازی سال نشریات و رسانه‌های مختلف بشود.

پس از این عنوان رتبه بعدی متعلق به جدیدترین ساخته هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) و تیمش در فرام سافتور (From Software) یعنی Elden Ring بود که در جایگاه دوم مورد انتظار‌ترین عناوین آتی از دید کاربران واران گیم قرار گرفت.

رتبه‌ی سوم بر اساس نظرات و رأی شما عزیزان به طور مشترک به دو عنوان Halo: Infinite و Horizon: Forbidden West اختصاص دارد. از یک سو شاهد حضور هیلو که پرچمدار آثار انحصاری مایکروسافت است هستیم و از سمت دیگر یک انحصاری بزرگ از سمت پلی‌استیشن.

در جایگاه چهارم مورد انتظار‌ترین عناوین، بازی Dying Light 2: Stay Human ساخته‌ی استودید لهستانی تک‌لند (Techland) قرار دارد. نسخه‌ی اول این سری یکی از پرفروش‌ترین آثار زامبی‌محور نسل هشتم لقب گرفت و بسیاری برای تجربه این عنوان بی‌صبرانه روز شماری می‌کنند.

Dying Light 2

جایگاه پنجم و آخر مورد انتظار‌ترین بازی‌های سال آینده از دید مخاطبین واران گیم، به عنوان The Legend of Zelda: Breath of Wild 2 اختصاص دارد. جدیدترین نسخه از سری تحسین شده‌ی زلدا که می‌تواند بار دیگر استاندارد‌های جدیدی برای آثار جهان آزاد تعریف کند.

گیم‌پلی جدید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

نظر شما عزیزان با این رتبه‌بندی چیست؟ مورد انتظار‌ترین بازی شما در آینده کدام اثر است؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *