اخبار بازی

با 10 دلار صاحب نسخه نسل نهمی بازی Cyberpunk 2077 بشوید

تخفیفات جمعه‌ی سیاه (Black Friday) شامل بازی Cyberpunk 2077 نیز شد و حال نسخه‌های نسل نهمی اثر مذکور تنها با قیمت 10 دلار در فروشگاه Target قابل خرید هستند.

طبق گزارش وب‌سایت VGC، نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی اکشن نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی Cyberpunk 2077 در زمان انتشار نسخه‌های نسل نهمی با قیمت 10 دلار در فروشگاه Target به فروش می‌روند. قیمت نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان معمولاً به ترتیب 40 دلار و 27 دلار است.

دارندگان نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان Cyberpunk 2077 می‌توانند بازی خود را به صورت رایگان به نسخه‌ی نسل نهم ارتقا دهند. نسخه‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس این بازی در سال آینده‌ی میلادی منتشر خواهند شد.

در ابتدا قرار بود نسخه‌های نسل نهمی بازی Cyberpunk 2077 در سال جاری میلادی عرضه شوند؛ اما شرکت سی‌دی پراجکت (CD Projekt) در ماه اکتبر امسال اعلام کرد که انتشار اثر مذکور و همچنین نسخه‌ی نسل جدید The Witcher 3 به سال 2022 موکول شده‌اند. نسخه‌های نسل نهمی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای سه ماهه‌ی اول سال 2022 و نسخه‌های نسل نهمی The Witcher 3 نیز برای انتشار در سه ماهه‌ی دوم 2022 برنامه‌ریزی شده است.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و استیدیا در دسترس قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *