اخبار بازی

ویدیوی جدید Halo Infinite مبارزه با باس در آخرین درجه‌ سختی را نشان می‌دهد

ویدیوی جدید از گیم‌پلی Halo Infinite، مبارزه‌های بی‌رحمانه‌ای را با دو باس اول بازی یعنی یک Brute و یک Lithe Elite را به نمایش می‌گذارد.

در حالی که 343 اینداستریز (343 Industries) در گذشته برای کمپین‌های Halo خود عمدتاً روی درجه‌ی سختی Heroic تمرکز کرده بود، در Halo Infinite، این استودیو پایه‌ی تجربه را حول درجه‌ی Normal طراحی کرده است. با این حال، طرفداران سری که عاشق ماهیت چالش‌ برانگیز Heroic و Legendary هستند، نیازی به ناراحتی ندارند؛ زیرا ویدیوی گیم‌پلی جدید Halo Infinite نشان می‌دهد که شوتر مورد انتظار 343، همچنان قادر به فراهم کردن یک مبارزه‌ی بسیار سخت خواهد بود.

وب‌سایت IGN ویدیویی را منتشر کرده است که در آن مبارزه با دو تا از اولین باس فایت‌های بازی را در درجه‌ی سختی Legendary به نمایش می‌گذارد. اولین مبارزه علیه یک Brute هولناک به نام Trimonious است، در حالی که دومی درگیری Master Chief با یک سرباز کشنده‌ی Elite به نام Chak’Lok را نشان می‌دهد. هر دوی این باس‌ها، تهدیدها و چالش‌های منحصربه‌فردی هستند که استراتژی‌های متفاوتی را می‌طلبند و به وضوح پلیرها را به چالش خواهند کشید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از گیم‌پلی Halo Infinite را مشاهده کنید:

نسخه‌ی نهایی بازی Halo Infinite، در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ (۸ دسامبر ۲۰۲۱) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری‌ اکس و سری اس به همراه پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که بتای بخش چند نفره‌ی این بازی در حال حاضر در دسترس کاربران قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *