اخبار بازی

شکایات متعددی نسبت به بتل‌پس بازی Halo Infinite ثبت شده است

با توجه به گزارش کاربران و گیمرهای عنوان Halo Infinite، به نظر می‌رسد که سیستم بتل‌پس این بازی مشکل بزرگی در خود می‌بیند و استودیوی 343 اینداستریز نیز در صدد رفع آن است.

سیستم بتل‌پس بازی Halo Infinite برخلاف نسخه‌های پیشین این مجموعه سعی دارد تا شباهت بیشتری به سیستم‌های مشابه در عناوین دیگر داشته باشد و استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) نیز احتمالاً از ایراداتی که ممکن است در این مسیر جدید پیش‌رویش قرار بگیرد آگاه است.

اما برای کسانی که با این سیستم آشنایی ندارند لازم به توضیح است که بتل‌پس بازی Halo Infinite، هر فصل به میزان صد سطح (Level) محتوای رایگان و ویژه در اختیار گیمرهایش قرار می‌دهد. گیمرها برای دستیابی به سطوح بالاتر، باید هر هفته یا به صورت روزانه مجموعه‌ای از اهداف تعیین شده را رصد کرده و به آن‌ها دست یابند. در این بین، گیمرهایی که بتل‌پس را خریداری کرده باشند هم محتواهای رایگان و هم ویژه‌ی هر سطح را دریافت خواهند کرد و سایر گیمرها نیز باید تنها به محتواهای رایگان بسنده کنند. تا بدین جای کار، این سیستم شباهت فراوانی به سیستم‌های بتل‌پس سایر عناوین آنلاین و بتل رویال از جمله Apex Legends دارد.

اما مشکل از جایی شروع می‌شود که میزان XP که بازی برای گیمرها درنظر می‌گیرد، بسیار کمتر از حد معمول است و رسیدن به سطوح بالا مدت‌زمان بسیار طولانی‌ای را طلب می‌کند. در واقع، این سیستم باعث شده است که بسیاری از گیمرها نسبت به عدم وجود تعادل در این زمینه شکایت داشته باشند. جالب است بدانید که کاربران ردیت یک بخش اختصاصی برای کسانی که از این موضوع شکایت دارند اختصاص داده است.

ناگفته نماند که این بازی همچنان در مرحله‌ی آزمایشی خود قرار دارد و هنوز به صورت رسمی عرضه نشده است. بنابراین، وجود چنین مشکلاتی در آن بسیار عادی هستند و گزارش ایرادات آن می‌تواند کمک شایانی به استودیوی توسعه‌دهنده‌اش کند. به دنبال این موضوع، آقای برایان جرد (Brian Jarred) به عنوان مدیر روابط عمومی استودیوی 343 اینداستریز، طی توییتی اعلام کرد که این استودیو به لطف گزارش‌های گیمرها به مشکلات موجود در سیستم بتل‌پس آگاه شده است و روند رفع آن‌ها را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

پس از جلسه‌ی دیروز متوجه مشکل موجود در سیستم بتل‌پس بازی شدیم و در آینده اخبار جدیدی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. لطفا به ارسال بازخوردهای خود ادامه داده و به بهتر شدن بازی کمک کنید.

فراتر از آن، تعداد زیادی درخواست برای افزایش سرعت پیشرفت در بازی وجود دارد و ما این موضوع را در اولویت تیم خود قرار داده‌ایم. البته، انجام این کار زمان‌بر است.

اضافه کردن یک سیستم پیشرفت کاملاً جدید به بازی بسیار پیچیده است. برای انجام این امر طراحی قوی، پیاده‌سازی خوب، کیفیت UXUI، انجام آزمایش‌ها و پولیش زمان‌بر هستند اما ما آن را به درستی انجام خواهیم داد.

البته، این تمام مشکلات بازی نیست و علاوه بر سرعت پایین پیشرفت در بازی، طولانی بودن فصل اول آن نیز عجیب است. این فصل در ماه می سال آتی به پایان می‌رسد، اما به استودیوی 343 اینداستریز این اجازه را می‌دهد تا عیوب بیشتری را رفع و رجوع کند. ناگفته نماند که سیستم بتل‌پس هر فصل محدود به همان مقطع زمانی نیست و گیمرها می‌توانند هر زمان که اراده کردند، به افزایش سطح خود در هرکدام بپردازند.

نسخه‌ی نهایی بازی Halo Infinite، در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ (۸ دسامبر ۲۰۲۱) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری‌ اکس و سری اس به همراه پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *