اخبار بازی

بازی Halo Infinite به موفق‌ترین بازی تاریخ ایکس باکس در استیم تبدیل شد

بازی Halo Infinite که اخیراً در دسترس کاربران فروشگاه استیم قرار گرفت، موفق شد تا با ثبت آمار دانلود خود به موفق‌ترین بازی تاریخ ایکس باکس در استیم تبدیل شود.

بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite تنها یک روز است که در دسترس کاربران فروشگاه استیم (Steam) قرار دارد و در همین مدت کوتاه توانست تا رکوردهای متعددی را بشکند. این بازی پس از گذشت یک روز به موفق‌ترین بازی استودیوهای ایکس باکس در این فروشگاه تبدیل شد و آمار دانلودهای آن نشان‌دهنده‌ی دستیابی Halo Infinite به 162،000 گیمر به صورت همزمان در استیم است که این عدد قطعاً در روزهای آتی بیشتر خواهد شد.

بازی Halo Infinite، عنوان جدید و مورد انتظار مجموعه‌ی Halo قلمداد می‌شود که اولین بار در سال 2018 و طی رویداد E3 وقت معرفی شد. پروسه‌ی ساخت بازی با انواع و اقسام مشکلات مختلف روبرو شد و مشکلات گرافیکی و نارضایتی کاربران باعث شدند تا با بروز تاخیر طولانی مدت در تاریخ انتشار این بازی روبرو شویم. اکنون، به نظر می‌رسد که توسعه‌ی این بازی به پایان رسیده است و استقبال بسیار عالی از بخش چند نفره‌ی آن نیز گواه به رضایت کاربرانش می‌دهد.

همچنین، جالب است بدانید که آمار دانلود بازی Halo Infinite در فروشگاه استیم طی یک روز از آمار دانلود یک هفته‌ی بازی Forza Horizon 5 بیشتر بود. البته، آمار دانلود و استقبال گیمرها از این بازی ریسینگ، خود یک رکوردشکنی محسوب می‌شد که مدت زیادی دوام نیاورد و Halo Infinite جای او را در این زمینه گرفت.

ناگفته نماند که یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال بی‌شمار گیمرها از بخش چند نفره‌ی این بازی، رایگان بودن آن است. البته، این بازی همانند تمامی عناوین آنلاین رایگان دارای سیزن‌پس‌ها و محتواهای قابل خرید خواهد بود.

بخش کمپین و نسخه‌ی نهایی بازی Halo Infinite، در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ (۸ دسامبر ۲۰۲۱) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری‌ اکس و سری اس به همراه پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *