اخبار بازی

از کنترلر طرح بیست سالگی ایکس باکس رونمایی شد

ایکس باکس از کنترلر جدید خود که به مناسب بیست سالگی این برند طراحی شده است رونمایی کرد. این کنترلر، یکی از جملات معروف فیل اسپنسر را به همراه در خود می‌بیند.

تام وارن (Tom Warren) به عنوان سردبیر ارشد نشریه‌ی The Verge، ساعاتی پیش تصاویری از کنترلر جدید ایکس باکس را در حساب کاربری توییتر خود به اشتراک گذاشت. اما زیر صفحه‌ی پلاستیکی این کنترلر که وظیفه‌ی پوشاندن محل قرارگیری باتری‌ها را بر عهده دارد، امضا و جمله‌ی معروف فیل اسپنسر (Phil Spencer) مدیر کل ایکس باکس به صورت مخفی درج شده است. وی مدتی پیش جمله‌ی “وقتی همه بازی کنند، همه‌ی ما برنده خواهیم شد” را به زبان آورد و این جمله در بخش مذکور از کنترلر جدید ایکس باکس درج شده است.

این کنترلر از فردا به مناسبت بیستمین سالگرد عرضه‌ی کنسول ایکس باکس عرضه خواهد شد که از ظاهری زیبا و شفاف برخوردار بوده و لوگوی کوچک Xbox 20 را روی خود می‌بیند.

لازم به ذکر است که شرکت مایکروسافت قرار است تا طی استریم زنده‌ای مراسم بیستمین سالگرد تولد ایکس باکس را جشن بگیرد. البته، این شرکت پیش‌تر اعلام کرده بود که هیچ بازی‌ای در این رویداد معرفی نخواهد شد، اما از طرفداران ایکس باکس خواسته بود تا حتماً در این رویداد شرکت کنند.

این رویداد فردا ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. جالب است بدانید که اولین کنسول ایکس باکس نیز دقیقاً 20 سال پیش در همین ساعت معرفی شده بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *