اخبار بازی

دعوت نامه تجربه نسخه بتا Elden Ring به قیمت 350 دلار به فروش می‌رسد

در فروشگاه‌های مجازی همچون ebay دعوت نامه الکترونیکی تجربه نسخه بتا Elden Ring با قیمت‌های نجومی همچون ۳۵ دلار به فروش می‌رسند. لازم به ذکر است گران‌ترین نسخه بازی نهایی ۱۹۰ دلار قیمت دارد! برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو فرام سافتور مطابق اطلاعیه قبلی مشغول نشر دعوت نامه‌های الکترونیکی به افرادی است که برای تجربه نسخه بتا خصوصی بازی ثبت نام کرده‌اند. با نمایش‌های جذاب بازی، همانطور که انتظار می‌رفت هیجان برای تجربه آن به بالاترین حد خود رسیده و مخاطبان برای عرضه بازی لحظه شماری می‌کنند و برخی حاضرند از هر طریق ممکن راه خود را برای تجربه بتا بازی هموار کنند و در این میان همیشه افرادی هستند که به این شرایط به چشم یک موقعیت برای درآمدزایی بنگرند.

از این رو دعوت‌ نامه‌ها در وبسایت‌هایی مانند ebay در حال خرید و فروش است و بعضا با قیمت‌هایی همچون ۳۵۰ دلار یا حتی بیشتر به فروش می‌رسد. این هزینه صرفا برای تجربه نسخه بتا Elden Ring آن هم به صورت محدود است. لازم به ذکر است گران‌ترین نسخه بازی، نسخه کالکتور ۱۹۰ دلار قیمت دارد. نسخه بتا از روز جمعه ۲۱ام آبان ماه آغاز می‌شود و تا روز یک شنبه ۲۳ام ادامه خواهد داشت. در این نسخه مخاطبان می‌توانند از میان ۵ کلاس مختلف کلاس مد نظر خود را برای شخصیتشان انتخاب کنند.
بدون شک این بازی جاه‌طلبانه‌ترین و جسورانه‌ترین پروژه سازندگان دارک سولز و نگاه‌های زیادی آن را زیر نظر دارند.

الدن رینگ ششم اسفند ماه برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی اسیتشن۵ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *