اخبار بازی

دسته بندی جدید مراسم Golden Joystick Awards به مناسبت پنجاه سالگی ویدیوگیم

مراسم Golden Joystick Awards به مناسبت ۵۰ سالگی ویدیوگیم از ۲ دسته بندی جدید رونمایی کرده است. دسته بندی اول Ultimate Game of All Time و دسته‌ بندی دوم Best Gaming Hardware of All Time نام دارد. نامزد‌های این دسته بندی‌ها نیز معرفی شده‌اند. با واران گیم همراه باشید.

لازم به ذکر است نظرسنجی انتخاب Best Gaming Hardware of All Time و Ultimate Game of All Time از همین الان باز هستند و شما می‌توانید به بازی/کنسول مورد نظرتان رای بدهید. شما می‌تواندی موارد نامزد شده را در عکسی که توسط خود Golden Joystick Awards منتشر شده است ببینید.

لیست عناوین مطلب

نامزد‌های Best Gaming Hardware of All Time

همونطور که مشاهد می‌کنید جمعی از بهترین و خاطره انگیزترین و تاثیرگذارترین پلتفرم‌های تاریخ در این بخش نامزد شده‌اند و همین انتخاب را بسیار سخت کرده است.

نامزد‌های Ultimate Game of All Time

همونطور که مشاهد می‌کنید جمعی از خاطره انگیزترین تاثیرگذارترین ومحبوب‌ترین بازی‌های تاریخ در این بخش نامزد شده‌اند. انتخاب در این بخش بسیار سخت است.

دنیل داوکینز مدیر محتوا Golden Joystick Awards در این مورد می‌گوید:

ما افراد برجسته‌ای را در صنعت گردآوری کردیم تا با در نظرگرفتن عواملی مانند استقبال منتقدین، تاثیر اجتماعی، موفقیت تجاری، میراث و تاثیر، به علاوه معیار‌های شخصی فهرست نهایی را ایجاد کنیم. ما امیدواریم فهرست نهایی ما نشان دهنده تنوع و دستاورد‌ صنعت ۵۰ ساله ما باشد، که طبق تعریف مجبور شده‌ایم برخی بازی‌های استثنایی را حذف کنیم.

نظر شما کاربران واران گیم درمورد مراسم Golden Joystick Awards چیست؟ انتخاب شما در مراسم مراسم Golden Joystick Awards چیست؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *