اخبار بازی

دعوت‌نامه‌های تست شبکه‌ی Elden Ring امروز ارسال می‌شوند

استودیوی فرام‌سافتور در پست توییتری اخیر خود اعلام کرده است که دعوت‌نامه‌های تست شبکه‌ی بازی Elden Ring، به‌زودی برای شرکت‌کنندگان منتخب ارسال خواهند شد.

Elden Ring، اثر نقش‌آفرینی جدید استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware)، طی روزهای پیش‌رو میزبان یک تست محدود شبکه (Network Test) خواهد بود. در همین رابطه، توسعه‌دهنده‌ی بازی مذکور اعلام کرده است که دعوت‌نامه‌های حضور در این تست به زودی برای پلیرهای منتخب فرستاده خواهند شد.

به پلیرهای ما در سراسر جهان:

بابت نام‌نویسی شما در تست شبکه‌ی Elden Ring بسیار سپاس‌گزاریم. آن دست از شرکت‌کنندگان که انتخاب شده‌اند، توسط باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) مطلع خواهند شد. بنابراین منتظر اطلاعیه‌های بعدی باشید.

این تست شبکه از تاریخ 21 آبان ماه (12 نوامبر) یعنی سه روز دیگر آغاز شده و در برش‌های زمانی مختلف، تا 23 آبان ماه (14 نوامبر) ادامه خواهد داشت. حق انتخاب از بین پنج کلاس شخصیتی مختلف، به پلیرهایی که در تست حضور دارند، داده خواهد شد. واضح است که شرکت‌کنندگان در تست شبکه‌ی Elden Ring، به نقشه‌ی کلان این بازی نیز دسترسی محدودی خواهند داشت. گفتنی است که در فاصله‌ی باقی مانده تا انتشار بازی جدید استودیوی فرام‌سافتور، این توسعه‌دهنده‌ی صاحب نام و محبوب تست‌های مشابه دیگری را هم انجام خواهد داد.

چند روز قبل بود که تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Elden Ring به نمایش در آمد. در این تریلر، زوایای مختلف بازی از جمله کاوش در جهان آزاد آن، مبارزات، لگسی دانجن‌ها و … را شاهد بودیم. علی‌رغم تفاوت‌های مشخصی که وجود دارد، به نظر می‌رسد که بازی Elden Ring، تکامل سری Dark souls باشد؛ این بازی فراتر از یک Dark Souls عظیم خواهد بود.

بازی مورد انتظار Elden Ring، در تاریخ 6 اسفند ماه 1400 (25 فوریه‌ی 2022) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در سایر اخبار مرتبط، روز گذشته حجم نسخه‌ی ایکس‌باکس این بازی مشخص شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *