اخبار بازی

بازی رومیزی Elden Ring عرضه می‌شود

کمپانی بندای نامکو در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد قصد دارد با همکاری شرکت Steamforged بازی رومیزی Elden Ring را تولید و روانه بازار کند. بودجه مورد نیاز جهت ساخت این عنوان از طریق کمپین KickStarter جمع آوری می‌شود. برای اطلاع از آحرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

زمانی که در E3 سال ۲۰۱۹ بندای نامکو و فرام سافتور از بازی الدن رینگ رونمایی کردند، تقریبا بر همگان مسلم بود که این عنوان از شانس بالایی از موفقیت برخوردار است و دلایل زیادی نیز برای این نتیجه گیری وجود داشت. یک بازی جهان باز که توسط سازندگان دارک سولز و بلابوردن ساخته می‌شود و نویسنده مجموعه رمان‌های نغمه یخ و آتش، آقای جرج آر.آر. مارتین وظیفه نویسندگی آن را در کنار آقای میازاکی بر عهده دارد. شاید اما، کمتر کسی انتظار چنین موفقیت عظیمی را داشت، الدن رینگ فرام سافتور را به شهرتی رساند که طی ۱۵ سال گذشته و از زمان عرضه Demon Souls نتوانسته بودند به آن برسند. با تمام این تفاسیر طبیعی است که ناشر در تلاش باشد حتی الامکان نهایت بهره‌وری را از محبوبیت و شهرت این بازی ببرد.
پس از معرفی و عرضه مانگا بر اساس جهان الدن رینگ و رویدادهایی که جهان بازی را شکل می‌دهند، اکنون نوبت به حضور در جهان بازی‌های بورد گیم رسیده‌است.

بندای نامکو با انتشار یک بیانیه رسمی، خبر ساخت بازی رومیزی Elden Ring را اعلام کرد. این بازی با همکاری کمپانی Steamforged ساخته می‌شود. همکاری پیشین دو کمپانی منجر به ساخت بورد گیم دارک سولز شد که یک موفقیت چشمگیر را برای بندای نامکو رقم زد. بودجه مورد نیاز جهت ساخت و توسعه این بورد گیم قرار است از طریق کمپین KickStarter تامین شود. اطلاعات چندانی درباره این بازی در دسترس نیست. تنها اینکه این عنوان از یک تا جهار بازیکن را پشتیبانی می‌کند و مبارزات آن به شانس و تاس ریختن بستگی ندارد.

الدن رینگ هم اکنون برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *