اخبار بازی

کیفیت اجرا بازی Elden Ring روی PS5 و Xbox Series X/S

پس از اخبار و حواشی ایجاد شده ناشی از اطلاعات منتشر شده در وبسایت گیم استاپ، شرکت بندای نامکو اطلاعات تکمیلی را درباره کیفیت اجرا بازی Elden Ring روی PS5 و Xbox Series X/S با مخاطبان و اصحاب رسانه به اشتراک گذاشت. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار بازی الدن رینگ باقی نمانده و استودیو فرام سافتور و کمپانی بندای نامکو، سازنده و ناشر بازی در تلاش هستند تا حتی الامکان بیشترین بازدهی را از بازاریابی و تبلیغات برای این عنوان کسب کنند و آمار فروش بازی را بالا ببرند. در همین راستا ابتدای هفته جاری یک پیش نمایش ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر شد و به دنبال آن اطلاعات تکمیلی درباره جهان بازی و کلاس‌های مختلف شخصیت اصلی و … منتشر شدند. وبسایت گیم استاپ در صفحه فروش نسخه کالکتور بازی برای PS5 و Xbox Series X/S، اطلاعاتی درباره کیفیت اجرایی الدن رینگ روی این پلتفرم‌ها ارائه کرده بود که این اطلاعات بالاخره توسط ناشر تایید شدند.

بندای نامکو با انتشار پستی در وبسایت رسمی خود جزئیات تکمیلی را درباره رزولوشن و نرخ فریم اجرایی بازی روی تمامی پلتفرم‌های مفصد را مشخص کرد. نسخه PC، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس  بازی از فناوری ray-tracing پشتیبانی می‌کنند. کیفیت اجرا بازی Elden Ring روی PS5 و Xbox Series X/S نیز مشخش شد.

امکان تبدیل نسخه نسل هشتم به نسل نهم و پورت فایل‌های ذخیره از نسخه PS4 به PS5 و Xbox One به Xbox Series X/S وجود دارد اما برعکس این شرایط ممکن نیست.

شما در ادامه می‌توانید مشخصات کامل کیفیت اجرایی بازی الدن رینگ روی پلتفرم‌های مختلف را تماشا کنید:

الدن رینگ ششم اسفند برای پلتفرم‌های PS5 ،PS4 ،Xbox Series X/S ،Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *