اخبار بازی

سگا بودجه یک میلیارد دلاری برای بازی جدید خود تامین کرده‌است

کمپانی سگه اعلام کرد قصد دارد مبلغی حدودا یک میلیارد دلاری را صرف تولید بازی جدید خود کند. این هزینه شامل حرید استودیوها و تجهییزات جدید برای تسریع در روند توسعه بازی نیز می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بررسی شرایط یک دهه اخیر صنعت گیم و نظرات تحلیلگران نشان می‌دهد که بازی‌ها آنلاین و چند نفره درح حال تصاحب بخش عمده از بازار پر پتانسیل ویدیو گیم هستند و همه ساله شرکت‌ها و استودیوهای بزرگ و کوچک زیادی در تلاش هستند تا بتوانند جایگاه خود را در این حوزه مستحکم کنند. در این میان عناوینی موفق هستند که علاوه بر داشتن یک شروع قدرتمند، بتوانند با پشتیبانی مداوم و تولید محتوای جدید، جامعه مخاطبان خود را حفظ کنند و بر تعداد آن‌ها بیافزایند. بدون شک یکی از علل موفقیت بازی‌هایی مانند فورتنایت همین موضوع است. تولید محتوای نوآورانه و ادامه دادن روند موفقیت هزینه بر است و باید بودجه مورد نیاز آن تامین شود. ظاهرا کمپانی ژاپنی سگا نیز به خوبی از این موضوع آگاه است.

در تازه‌ترین کنفرانس مالی شرکت، سخنگو کمپانی مادر سگا، SegaSammy اعلام کرد آن‌ها در نظر دارند مبلغ حدودا یک میلیارد دلار را طی پنج سال آینده برای تولید “ابر بازی” جدید خود هزینه کنند. این هزینه‌ها ممکن است صرف تجهیز کردن استودیوهای داخلی شرکت شود یا بخشی از به خریدن استودیوهای جدید و افزودن آن‌ها به زیر مجموعه سگا اختصاص یابد. تمام خریدهای آینده شرکت در راستای هماهنگی با تیم‌های فعلی و کمک به تسریع توسعه بازی‌های در دست ساحت خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *