اخبار بازی

تصاویر جدید بازی GTA: The Trilogy منتشر شدند – واران گیم

ساعاتی پیش راک استار گیمز تصاویر جدید بازی GTA: The Trilogy را در فضای مجازی منتشر کرد. این تصاویر اسکرین‌ شات‌هایی از گیم‌پلی و سینماتیک سه بازی بازی حاضر در مجموعه روی پلتفرم‌های مختلف هستند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

آخر هفته جاری سه‌گانه ریمستر شده Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition روانه کنسول‌های نسل هشتم و نهم و رایانه‌های شخصی می‌شود و راک استار مشغول آماده سازی آخرین اقدامات تبلیغاتی خود است. در همین راستا ساعاتی قبل چندین اسکرین شات از بازی‌های GTA: Vice City ،GTA III و GTA: San Andreas روی پلتفرم‌های مختلف را منتشر کرد. برخی از این تصاویر مربوط به تریلر گیم‌پلی بازی می‌شوند و برخی کاملا جدید هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر جدید بازی GTA: The Trilogy در صفحه فروش بازی روی PC منتشر شده‌اند. اسکرین شات‌های پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی حقیقتا چشمنواز هستند و البته نسخه نسل هشتمی نیز ظاهرا از کیفیت بالایی در بخش گرافیک بصری برخوردار است. در کنار تغییرات و بهبودهای بصری، راک استار وعده داده کنترلرهای بازی در هنگام نشانه گیری و رانندگی امروزی و متحول شده باشد و تجربه متفاوتی را مخاطبان در این بخش‌ها تجربه کنند و گیمرهای جوان‌تر نیز بتوانند این نسخه‌ها کلاسیک را در جلوه‌های بصری مدرن‌تر تجربه کنند.

در پایان شما را به تماشای اسکرین شات‌های منتشر شده دعوت می‌کنیم:

PC

PS5

PS4

Nintendo Switch

Grand Theft Auto: The Trilogy بیستم آبان ماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *