اخبار بازی

The Trilogy در صفحه فروش بازی در Xbox Store منتشر شد

با آغاز پیش دانلود بازی برای آن ذسته از مخاطبانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند، تصاویر جدید GTA: The Trilogy در صفحه فروش بازی در Xbox Store منتشر شد. تصاویر مربوط به هر نسخه است و برخی از آن‌ها پیشتر در تریلر معرفی بازی دیده شده‌اند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition کم‌تر از یک هفته دیگر عرضه می‌شود و از یک سو با توجه به اینکه بیش از هشت سال از عرضه یک نسخه جدید در مجموعه می‌گذرد و از سوی دیگر این بازی قرار است نسخه ارتقا یافته و بهبود یافته سه نسخه کلاسیک و محبوب از مجموعه Grand Theft Auto باشد، انتظار می‌رود طرفداران زیادی اعم از افرادی که سال‌ها پیش این بازی‌ها را تجربه کرده‌اند و طرفداران جوان‌تر که هرگز موفق به تجربه این سه نسخه نشده‌اند به سمت سه‌گانه کشیده شوند. تصاویر بازی و وعده‌های تیم سازنده نیز سبب بالا رفتن هیجان میان مخاطبان شده و انتظار را برای تجربه بازی سخت‌تر از قبل کرده‌است.

پیش دانلود بازی برای آن دسته از مخاطبانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند، آغاز شده و مخاطبان پلتفرم‌های ایکس باکس و نینتندو سوییچ می‌توانند برای این کار اقدام کنند. صفحه فروش بازی در Xbox Store تصاویر جدید GTA: The Trilogy را به اشتراک گذاشته‌است. این تصاویر اسکرین شات‌هایی از گیم‌پلی بازی هستند. دو تصویر مربوط به GTA; San Andreas، یک تصویر مربوط به Vice City و یک تصویر مربوط به GTA III است.

در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition بیستم آبان ماه برای پلتفرم‌های PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X/S، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی به صورت دیجیتالی منتشر می‌شود. نسخه‌های اندروید و ios بازی نیز در دست ساخت قرار دارند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *