اخبار بازی

بازی Horizon: Forbidden West رده بندی سنی شد

بازی موردانتظار Horizon: Forbidden West، در کشور کشور کره و با نظارت بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی در این کشور، رده‌بندی سنی شده است.

به نقل از وب‌سایت کمیته‌ی کره‌ای فعال در حوزه‌ی رده‌بندی و مدیریت بازی‌ها (GRAC)، تجربه‌ی بازی Horizon Forbidden Went برای افراد زیر 18 سال مناسب نخواهد بود. این رده‌بندی سنی، روز گذشته یعنی 13 آبان ماه (4 نوامبر) اعلام شد.

پس از اعلام خبر تاخیر بازی، استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) حدودا یک ماه قبل جزئیات تازه‌ای از توانایی‌های جدید شخصیت الوی را در بلاگ پلی‌استیشن منتشر کرد. از مواردی که در این بلاگ پست به آن‌ها شاره شده بود، می‌توان پول‌کستر، شیلدوینگ و قابلیت جدید رزونیتور بلاست برای مبارزات نزدیک (Shieldwing ،Pullcaster و Resonator Blast) را نام برد.

روز گذشته، فهرست جدیدی از Geforce Now در فضای مجازی فاش و دست به دست شد که در آن تعدادی از عناوین انحصاری پلی‌استیشن، برای پلتفرم رایانه‌های شخصی لیست شده بودند. در این فهرست تازه، یک ستون مربوط به تاریخ انتشار هم گنجانده شده بود و جالب است بدانید که اگر اطلاعات موجود در این فهرست حقیقت داشته باشند، احتمالا کاربران رایانه‌های شخصی هم از مهر ماه سال آینده (اکتبر 2022) فرصت تجربه‌ی بازی Horizon Forbidden West را خواهند داشت.

البته این فهرست احتمالا درست نیست و یا حداقل تاریخ‌های انتشار موجود در آن نادرست هستند؛ چراکه طبق ادعای این فهرست، برخی از این بازی‌ها در فواصل زمانی ناچیز و تقریبا بدون هیچ فاصله‌ای از یکدیگر برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهند شد.

به هر ترتیب، بازی Horizon Forbidden West در تاریخ 29 بهمن ماه 1400 (18 فوریه 2022) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما عزیزان در صورت تمایل می‌توانید تریلر 15 دقیقه‌ای گیم‌پلی این بازی را که در جریان رویداد State of Play نمایش داده شد، از طریق این نشانی تماشا کنید. همچنین سایر اخبار و مطالب مرتبط با این بازی، از جمله جزئیاتی که در متن خبر به آن‌ها اشاره کردیم، با مراجعه به این نشانی در دسترس خواهند بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *