اخبار بازی

حجم بازی GTA: The Trilogy روی PS4 و PS5 مشخص شد

یکی از اکانت‌های معتبر در توئیتر در زمینه افشای اطلاعات مربوط به حجم و فضای مورد نیاز بازی‌ها، اخیرا حجم بازی GTA: The Trilogy را روی PS4 و PS5 مشخص کرده‌است. مطابق انتظار حجم نسخه‌های ریمستر سنگین‌تر از نسخه‌های اصلی است اما، همچنان نشان دهنده کلاسیک بودن این عناوین است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

کم‌تر از یک هفته تا عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال میلادی جاری باقی مانده‌است. سه گانه کلاسیکی که قرار است سه نسخه قدیمی و تحسین شده از مجموعه Grand Theft Auto را با گرافیک‌های آپدیت شده و کنترلرهای روان‌تر و نرم‌تر و به صورت کلی با جلوه‌های بصری و صوتی بهبود یافته راهی کنسول‌های نسل هشتم و نهم و PC کند. از مدت‌ها قبل شایعه ساخته شدن و عرضه شدن این ریمستر توسط اینسایدرهای مشهوری همچون جف گراب و نیک بیکر مظرح شده بود و حال و با نزدیک شدن زمان انتشار بازی، شاهد سیل جاری شدن اطلاعات و جزئیات مربوط به بازی هستیم.

اکانت PlayStation Game Size در توئیتر اخیرا حجم بازی GTA: The Trilogy را روی PS4 و PS5 مشخص کرده‌است. مطابق اطلاعات این اکانت بازی GTA III Remastered حدودا ۵.۲۹۳ گیگابایت حجم خواهد داشت که در مقایسه با نسخه اصلی (۱.۵۶۹ گیگابایت) رشد چند برابر داشته‌است. درباره GTA: Vice City و GTA; San Andreas نیز قضیه صادق است و حجم ۱۰.۷۶۸ گیگابایتی ریمستر وایس سیتی و ۲۲.۶۷۹ گیگابایتی سن آندرس در مقایسه با نسخه‌های اصلی (۲.۳۹۲ گیگابایت و ۳.۲۳۰ گیگابایت) چندین برابر است.

سه گانه جی تی ای بیستم آبان ماه (۱۱ام نوامبر) منتشر می‌شود. افرادی که اقدام به تهیه بازی به صورت پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند پیش دانلود بازی را از ۱۸ام آغاز کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *