اخبار بازی

مدیر Insomniac Games:”استودیوها در زمینه کرانچ باید خلاقانه تر عمل کنند”

کرانچ یکی از مشکلاتی است که این روز‌ها گریبانگیره صنعت گیم شده است. از عناوینی که با این مشکل مواجه شده‌اند می‌توان به The Last Of Us Part II و Cyberpunk 2077 اشاره کرد. اما با این حال همچنان استودیو‌هایی هستند که با وجود ساخت عناوین با کیفیت و بزرگ به مشکلاتی از قبیل کرانچ مواجه نشده‌اند، ماننده استودیو Insomniac Games سونی. حال مدیر این استودیو در رابطه با موضوع کرانچ صحبت می‌کند. با واران گیم همراه باشید.

تد پرایس مدیر Insomniac Games در رابطه با موضوع کرانچ توضیح داده است که ما در شرایطی که با مشکل مواجه می‌شویم تمام نیروی کار خود را روی پروژه نمیگذاریم. به عبارتی “خلاقیت در سختی شکوفا می‌کند”.

من فکر می‌کنم راه حل پیش‌فرض برای حل مشکل این است که تمام نیروی کار و سرمایه را روی بازی بگذاریم، و مشکل رو به بی‌رحمانه ترین شکل ممکن حل کنیم. با انجام این کار رفاه کارکنان از بین می‌رود. به‌نظر من راه حل سخت‌‌تر و موثرتر این است که در زمان ایجاد سختی خلاقانه‌تر عمل کنیم.

و اما منظور از خلاقیت در محدودیت چیست؟ برای مثال در توسعه عنوان اسپایدرمن یک مبارزه علیه دکتر اختاپوس وجود داشت که در این باس فایت دکتر اختاپوس در کل شهر حرکت می‌کند و نیمی از نیویورک را نابود می‌کند به‌خاطر محدودیت‌ها ما مجبور به تغیر سناریو بازی شده‌ایم
ما به‌جای این‌ که سرمان را بندازیم پایین و تیم را مجبور کنیم که سخت روی بازی کار کنند یک قدم به عقب برگشتیم و روی چیزی که برای بازیکنان مهم بود تمرکز کردیم، یعنی رابطه بین پیتر و استادش.

تیم ما درمورد مبارزه نهایی دوباره فکر کرد و به این نتیجه رسیدند که برای کار کردن رو رابطه بین پیتر و دکتر اختاپوس نیازی به یک نبرد بزرگ نیست. در نهایت نبرد نهایی کوچیک‌تر و بسیار عاطفی‌تر از چیزی که ما در ذهنمان داشتیم درآمده است، و با زمانی که ما در اختیار داشتیم همخوانی داشت.

نظر شما کاربران واران گیم درمورد نظر مدیر Insomniac Games درمورد کرانچ چیست؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *