اخبار بازی

ارسال هوایی PS5 به بریتانیا برای تامین تقاضای مشتریان در تعطیلات کریسمس

طبق گزارش اخیر رسانه‌ی The Sun، سونی برای برآورده کردن تقاضای تعطیلات کریسمس، سه هواپیمای Boeing 747 پر از پلی استیشن ۵ را به مقصد بریتانیا ارسال خواهد کرد. با دنیای بازی و اخبار حول ارسال هوایی PS5 به بریتانیا همراه باشید.

با نزدیک شدن به فصل کریسمس سونی در حال آماده شدن برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان در بریتانیا است. طبق گزارش The Sun یک هواپیمای B747 با محموله بار PS5 در بریتانیا فروخته شده است و دو هواپیمای دیگر در راه هستند.

منابع معتبر اعلام داشته‌اند این کمپانی قصد دارد تا اینگونه خود را برای آخرین هفته‌ی سال آماده کند، همچنین پیرس هاردینگ رولز، رئیس بخش تحقیقات Ampere Analysis اعلام داشته: «از حمل‌ونقل هوایی در بازه زمانی طولانی خودداری می‌شود زیرا هزینه‌های زیادی به همراه دارد اما این شرکت‌ها گاهی، در اوقات مهم سال برای غلبه بر مشکلات تامین تقاضا مجبورند تا محصولات خود را بسیار سریع‌تر از کارخانه به فروشگاه‌ها برسانند»

هاردینگ رولز در ادامه اذعان داشته «من معتقدم سونی در زمان آغاز عرضه PS5 (اواخر سال ۲۰۲۰) نیز بخشی از محموله‌ی ارسالی خود را از طریق حمل‌ونقل هوایی منتقل کرده بود، گرچه این نوع حمل‌ونقل منجر به افزایش موجودی کنسول پلی استیشن ۵ در بازه زمانی تعطیلات کریسمس می‌شود اما بعد از گذشت تعطیلات و بازگشت به حمل‌ونقل دریایی، تاثیر نامطلوبی بر موجودی کنسول در اوایل سال ۲۰۲۲ خواهد داشت»

به نظر می‌رسد سونی در تلاش است تا به آمار فروش پیش‌بینی‌شده خود دست یابد؛ آمار هدف‌گذاری‌شده‌ای که نسبت به فروش کنسول نسل قبل سونی (پلی استیشن ۴) هم بالاتر است. در حال حاضر می‌دانیم فروش PS5 در نیمه اول سال مالی ۲۰۲۱ از انتظارات و اهداف این کمپانی پایین‌تر بوده است.

نظر شما در رابطه با ارسال هوایی PS5 به بریتانیا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *