اخبار بازی

حذف ممنوعیت بازی Goldeneye 007 در کشور آلمان بعد از 25 سال

بازی Goldeneye 007 حدودا ۲۵ سال پیش عرضه شد. خرید و فروش این بازی از زمان عرضه تا مدتی پیش توسط دولت آلمان ممنوع بود. حال در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم این ممنوعیت توسط دولت آلمان برداشته شده است.

ممنوعیت بازی Goldeneye 007؛ یکی از نمادین‌ترین بازی‌های مولتی پلیر زمان خود که برای نینتندو ۶۴ منتشر شده بود، به تازگی توسط دولت آلمان برداشته شد. در پی این اتفاق حدس و گمان‌هایی راجع به انتشار این بازی برای نینتندو سوییچ و دیگر پلتفرم‌ها، قوت گرفته است. طی ۲۵ سال اخیر، این بازی در لیست «محتوای مضر برای جوانان» این کشور قرار گرفته بود ولی اخیرا به گزارش سایت Schnittberichte این اثر از این لیست حذف شده است. این مساله می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این مجموعه باشد زیرا علاوه بر حذف ممنوعیت تبلیغات و فروش این بازی در آلمان، حالا شایعاتی مبنی بر پورت این بازی نیز شنیده می‌شود.

این اتفاق جایی جالب‌تر می‌شود که بدانید تمام محتواهایی (اعم از فیلم، موزیک و بازی) که در لیست سیاه وزارت فدرال این کشور قرار می‌گیرند پس از ۲۵ سال به صورت خودکار از این لیست خارج می‌شوند ولی بازی Goldeneye 007 چند ماه زودتر از این فهرست خارج شده است. پس می‌دانیم که خارج شدن این بازی نه به طور خودکار که به دلیل یک درخواست رسمی زودتر از موعد بوده است. امیدواریم هر چه زودتر شاهد برگشت بازی برای کنسول‌های مختلف باشیم.

نظر شما در رابطه با حذف ممنوعیت بازی Goldeneye 007 در کشور آلمان چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *