اخبار بازی

تصاویر جدید بازی Multiversus در فضای مجازی پخش شدند

اخیرا و به لطف یکی از کاربران وبسایت ResetEra مدارک و پرونده‌هایی از قسمت طراحی بازی مولتی ورسز منتشر شده که حاوی تصاویر جدید بازی Multiversus و همچنین اطلاعاتی درباره قسمت‌های مختلف گیم‌پلی بازی هستند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

چند هفته پیش برخی اینسایدرها و لیکرها مدعی شدند شرکت براداران وارنر نغول ساخت یک بازی فایتینگ به سبک Super Smash Bros است و مانند این مجموعه شخصیت‌های بازی شامل قهرمانان و ضدقهرمانانی از تمامی آی‌پی‌های در اختیار شرکت هستند. یکی از اینسایدرها معقتد بود، استودیو ندررلم، سازنده مجموعه مورتال کامبت وظیفه ساخت این بازی را بر عهده دارد و از سوی دیگر آقای جف گراب، ژورنالیست مشهور معتقد بود استودیو دیگری از زیرمجموعه براداران وارنر مشغول ساخت این بازی است. تقریبا تمامی لیکرها درباره اسم بازی که Multiversus باشد، اتفاق نظر داشتند.

اخیرا یکی از کاربران وبسایت ResetEra تصاویر جدید بازی Multiversus را به اشتراک گذاشته‌است. در این تصاویر برخی از کارکترهای بازی به همراه زمین‌های نبرد بازی را می‌بینیم. در توضیحات این تصاویر که از مدارک توسعه بازی استخراج شده‌اند به حالت‌های مبارزه دو در مقابل دو اشاره شده‌است. برای آزمایش این بخش در یک سمت شخصیت واندروومن و گندالف از مجموعه ارباب حلقه‌ها حضور دارند و در سوی دیگر Jake the Dog از مجموعه Adventure Time به همراه کارکتری که ناشناخته‌ است که بنا بر حدس و گمان‌ها یک شخصیت اورجینال برای بازی مولتی ورسز است.

در ادامه شما را به تماشای این تصاویر لیک شده دعوت می‌کنیم:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *