اخبار بازی

عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود

با انتشار عناوینی همانند Marvel’s Gaurdian of The Galaxy و Avengers، طرفداران Daredevil باری دیگر به ساخت یک بازی از این شخصیت محبوب امیدوار شده‌اند.

با توجه به همکاری دو کمپانی مارول (Marvel) و اسکای دنس مدیا (Skydance Media) به نظر می‌رسد که احتمال ساخت عنوانی اقتباسی از داستان‌‌های Daredevil وجود داشته باشد. کمپانی مارول به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی سرگرمی با انتشار عناوینی همانند Marvel’s Spiderman در سه سال اخیر حضور پر رنگی در عرضه‌ی بازی‌های ویدیوئی داشته است.

عرضه‌ی عنوان Marvel’s Guardian of The Galaxy موفقیت آمیز بود و این بازی توانست رضایت منتقدین را جلب کند و تقاضا برای عناوین در دست ساخت کمپانی اینسومنیاک (Insomniac) یعنی Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine افزایش یافته است. آیا این مسائل منجر به ساخت بازی جدیدی از Daredevil خواهند شد؟

پیش از این در نسل ششم کنسول‌ها شاهد عرضه‌ی عنوانی بر اساس شخصیت Daredevil بودیم. با توجه به همکاری مارول با کمپانی اسکاس دنس مدیا برای ساخت یک اثر “روایت محور” به نظر می‌رسد که به زودی ممکن است شاهد توسعه‌ی یک بازی بر اساس ماجرا‌های Daredevil با تکنولوژی و استاندارد‌های نسل نهم باشیم.

Daredevil در چه زمانی منتشر خواهد شد؟

در حال حاضر هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا وجود ندارد و ساخته شدن عنوانی بر اساس شخصیت Daredevil تنها یک حدس است. هیچ کدام از کمپانی‌های مذکور تا به امروز تاریخی برای انتشار این پروژه‌ی معرفی نشده اعلام نکردند و به نظر می‌رسد که این بازی در اولین مراحل ساخت خود باشد.

پیش از این اعلام شده بود که بازی Marvel’s Wolverine در اولین مراحل توسعه‌ی خود قرار دارد و ممکن است تا 2 الی 3 سال آینده شاهد انتشار این عنوان نباشیم. چندی پیش تروی بیکر (Troy Baker) به صورت غیر مستقیم اعلام کرده بود که ممکن است در پروژه‌ای بر اساس شخصیت Daredevil مشارکت داشته باشد.

داستان بازی Daredevil در چه مورد خواهد بود؟

آخرین حضور Daredevil در دنیای سریال به سومین و آخرین فصل از سریال نتفلیکسی Daredevil برمی‌گردد، بر اساس برخی از شایعات ممکن است این شخصیت در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور پیدا کند. با توجه به این مسئله حضور دوباره‌ Daredevil در بازی اختصاصی خود می‌تواند او را باری دیگر محبوب کند.

با توجه به رویه‌ای که کمپانی Square Enix در ساخت Marvel’s Avengers و Marvel’s Gaurdian of the Galaxy در پیش گرفت، احتمالا شاهد استفاده از داستانی جدید و روایتی نو برای Daredevil خواهیم بود.

کارگردان سابق سری Uncharted یعنی امی هنیگ (Amy Hennig) اظهار داشت:

خلق داستانی جدید با استفاده خصوصیت‌های شخصیت‌های کمپانی مارول برای ما افتخاری بزرگ محسوب می‌شود و این همان چیزی است که شخصیت‌های مارول را خاص و دوست داشتنی می‌کند.

ویژگی‌های گیمپلی

با توجه به برخی شایعات وقایع این بازی در شهر شیکاگو و در زمان حال رخ می‌دهند در حالی که این ستینگ و شرایط با داستانی که در کمیک‌ها روایت می‌شوند متفاوت است، در دنیای کمیک‌ها Daredevil در محله‌ی هلز کیچن واقع در نیویورک فعالیت می‌کند.

شخصیت منفی این داستان Bullseye خواهد بود که به تازگی وارد دنیای جرم و جنایت شده در حالی که Daredevil چند سالی است که به عنوان یک قهرمان فعالیت دارد.

توسعه دهندگان این عنوان از سخت افزار نسل نهمی برای ساخت نقشه‌ای بزرگ بهره می‌برند و درخت مهارت این عنوان به سری Batman Arkham شباهت خواهد داشت.

آیا این بازی ارتباطی با دیگر آثار مارول خواهد داشت؟

با این که بر اساس اظهارات توسعه دهندگان این عنوان یک داستان جدید دارد، اما به نظر می‌رسد که این بازی ارتباط‌هایی با دیگر شخصیت‌ها و قهرمانان داشته باشد. همان طور که می‌دانید در بازی Marvel’s Spider-Man اشاره‌هایی به دیگر قهرمان‌ها شد و اینسومنیاک تایید کرد که دنیای این عنوان و Marvel’s Wolverine مشترک است.

نظر شما همراهان همیشگی واران گیم چیست؟ آیا شاهد حضور Daredevil در داستان دیگر قهرمانان خواهیم بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *