اخبار بازی

استودیو ID Software در حال استخدام نیرو برای ساخت یک بازی شوتر “نمادین” است

به نظر می‌رسد که استودیو ID Software در حال استخدام نیرو برای توسعه یک پروژه‌ی جدید است، این پروژه یک ” شوتر با سابقه و نمادین” خواهد بود.

استودیو توسعه دهنده‌ی عناوین Doom ،Rage و Quake به دنبال جذب افرادی است که در زمینه‌ی طراحی محیط‌ و انمیشن‌ها مهارت دارند. این استودیو به افرادی نیز برای مسائل فنی نیاز دارد.

قابل ذکر است که استودیو ID Software از کسانی که استخدام می‌کند انتظار طراحی محیطی “فانتزی و علمی‌تخیلی و بزرگ” دارد. با توجه به جزییات منتشر شده در لیست مشاغل مورد نیاز این پروژه، استودیو ID software به دنبال استخدام افرادی است که تجربه‌ و شناخت درستی از سبک علمی تخیلی و فانتزی داشته باشند.

با این که لیست منتشر شده از مشاغل مورد نیاز جزییات چندانی از پروژه‌ی در حال ساخت استودیو ID Software به اشتراک نمی‌گذارد، اما با توجه به عبارت “شوتر با سابقه و نمادین” به نظر می‌رسد که این پروژه‌ی در حال توسعه نسخه‌ی جدیدی از فرنچایز Quake یا Doom باشد.

آخرین نسخه‌ی فرنچایز Doom یعنی Doom Eternal در سال 2020 منتشر گردید و توانست بازخورد‌های مثبتی دریافت کند، این عنوان هم اکنون دو بسته‌ی الحاقی دریافت کرده و به روز رسانی نسل بعدی این بازی نیز در دسترس قرار گرفته است. آخرین نسخه‌ی سری Quake، بازی Quake Champions بود که برخلاف Doom Eternal موفق به دریافت بازخورد‌های مناسب نشد و در سال 2018 رایگان شد.

نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی اصلی Quake به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد این فرنچایز منتشر شد، این عنوان شوتر نمادین با اضافه شدن ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از anti-alising، رزولوشن 4K و detph of field برای پلتفرم‌های حال حاضر در دسترس قرار گرفت.

لازم به ذکر است که نسخه‌ی ریمستر شده از بخش کو-آپ چند نفره بهره می‌برد و مخاطبین این بازی می‌توانند به همراه سه نفر از دوستان خود بخش داستانی این عنوان را تجربه‌ کنند. بسته‌های الحاقی و دو محتوای اضافه برای بخش چند داستانی که توسط استودیو توسعه دهنده‌ی بازی Wolfenstein یعنی ماشین گیمز (Machin Games) ساخته شده‌اند، نیز از قابلیت کو-آپ پشتیبانی می‌کنند.

هر سه بازی سری Quake در سرویس ایکس باکس گیم‌ پس حضور دارند، لازم به ذکر است که عناوین Quake 3 و Quake 3 Arena تنها از طریف پلتفرم رایانه‌های شخصی قابل دسترسی هستند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *