اخبار بازی

نسخه VR بازی GTA: San Andreas معرفی شد – واران گیم

شب گذشته و در جریان رویداد آنلاین Facebook Connect، شرکت فیسبوک (که اکنون با نام Meta شناخته می‌شود) نسخه VR بازی GTA: San Andreas را معرفی کرد. این بازی به صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

نزدیک به نه سال از انتشار آخرین نسخه مجموعه محبوب و پر طرفدار Grand Theft Auto می‌گذرد و تقریبا به صورت مداوم و ماهانه، اخبار و شایعات جدیدی درباره نسخه جدید این مجموعه منتشر می‌شود. برخی از اینسایدرهای معتبر مدعی شدند GTA VI (یا هر نامی که بعدا به صورت رسمی برای بازی انتخاب شود) قرار است سال ۲۰۲۳، یعنی پس از گذشت یک دهه از انتشار اولیه GTA V منتشر شود. در صورت صحت داشتن این ادعا، نزدیک به دو سال تا تاریخ موعود باقی مانده اما، این بدان معنا نیست که مخاطبان باید برای داشتن تجربه جدید از مجموعه تا آن زمان منتظر باشند.

چند هفته اخیر و به لطف رونمایی از Grand Theft Auto: The Trilogy، بار دیگر این مجموعه به نقل محافل گیمینگ تبدیل شده‌است. مخاطبان می‌توانند سه نسخه کلاسیک و تحسین شده از جی تی ای را که به نوعی از دلایل اصلی محبوبیت این مجموعه در دو دهه پیش هستند را این با با جلوه‌های بصری ارتقا یافته و کنترلرهای امروزی تجربه کنند. این برای راک استار و San Andreas پایان کار نیست. شب گذشته و در جریان رویداد آنلاین Facebook Connect، شرکت فیسبوک (که اکنون با نام Meta شناخته می‌شود) نسخه VR بازی GTA: San Andreas را معرفی کرد. این بازی به صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 منتشر می‌شود.

اطلاعات چندان درباره نسخه واقعیت مجازی بازی از جمله زمان انتشار یا حتی دقایقی از گیم‌پلی بازی در دسترس نیست.

پز از رونمایی از نسخه واقعیت مجازی یکی دیگر از عناوین کلاسیک، رزیدنت اویل ۴، بازی تحسین شده راک استار به دومین بازی خاطره انگیز و محبوبی بدل شده که قرار است در آینده راهی Oculus Quest 2 شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *