اخبار بازی

طرفداران پلی استیشن از رویداد State of Play ناراضی هستند

با توجه به برخی بازخورد‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، به نظر می‌رسد که رویداد State of Play در جلب رضایت برخی از طرفداران پلی‌استیشن شکست خورده است.

بامداد امروز، سونی (Sony) قسمت جدیدی از State of Play را به صورت زنده منتشر نمود و بسیاری از طرفداران را متعجب کرد. در این قسمت از رویداد State of Play تنها از بازی‌های ایندی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 رونمایی شد و بزرگ‌ترین خبر این رویداد مربوط به قسمت جدیدی از سری Star Ocean ساخته‌ی کمپانی Square Enix بود.

با این که برخی از عناوین رونمایی شده پتانسیل بسیاری به عنوان یک اثر ارزشمند دارند اما برخی از طرفداران معتقدند که اگر تریلر این بازی‌ها به صورت مستقل و جدا از رویداد State of Play منتشر می‌شدند بازخورد‌های مثبت‌تری دریافت می‌کردند. اکثر طرفداران انتظار معرفی عناوینی را داشتند که برای هایپ و هیجان رویداد State of Play مناسب باشند، اما به عقیده‌ی آن‌ها این اتفاق رخ نداده است.

خوشبختانه با پایان سال 2021 و شروع سال 2022 آینده‌ی برند پلی‌استیشن بسیار درخشان به نظر می‌رسد، چرا که به عرضه‌ی عناوین بزرگی مانند Horizon Forbidden West و God of War: Ragnarok نزدیک‌تر می‌شویم و به نظر می‌رسد که انتظار طولانی مدت طرفداران دارد به پایان می‌رسد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *