اخبار بازی

انتشار 2 پوستر زیبا از فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City

در حالی‌که حدود یک ماه دیگر فیلم مورد انتظار رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش آمدید (Resident Evil: Welcome to Raccoon City) منتشر خواهد شد، کمپانی سونی دو پوستر جدید را از این فیلم منتشر کرد.

اولین پوستر، پوستر رسمی این فیلم است و پوستر دوم نیز، پوستر مخصوص کشور ایتالیا می‌باشد. در هر دو پوستر، هر پنج شخصیت اصلی این فیلم حضور دارند.

در فیلم به راکون سیتی خوش آمدید، کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario) در نقش کلر، رابی امل (Robbie Amell) در نقش کریس، اون جوگیا (Avan Jogia) در نقش لیان، هانا جان کامن (Hannah John-Kamen) در نقش جیل و تام هاپر (Tom Hopper) نیز در نقش آلبرت بازی کرده‌اند.

این نسخه از مجموعه رزیدنت ایول، ارتباطی با مجموعه فیلم‌هایی که میلا یوویچ (Milla Jovovich) در نقش آلیس در آن‌ها بازی کرده بود ندارد و این فیلم جدید، دارای داستانی کاملا متفاوت با آن فیلم و البته براساس دو قسمت ابتدایی مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول است.

این فیلم داستان تلاش گروهی از افراد را نشان می‌دهد که در شهر راکون سیتی که مقر اصلی کمپانی آمبرلا است، گرفتار شده‌اند و باید ضمن تلاش برای زنده ماندن و فرار از این شهر، راز این کمپانی را نیز برملا کنند.

لازم به ذکر است که فیلم رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش آمدید در تاریخ 24 نوامبر 2021 (3 آذر) منتشر خواهد شد.

کمپانی سونی

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *