اخبار بازی

کوالیشن دموی فنی آنریل انجین 5 را با نام The Cavern منتشر کرد

استودیوی کوالیشن (The Coalition)، دموی فنی آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) را که در حال اجرای Real Time روی ایکس باکس سری ایکس است، با نام The Cavern منتشر کرد.

روز گذشته، اپیک گیمز (Epic Games) نمایش State of Unreal جدیدی برگزار کرد و طی آن به انتشار اخبار عرضه‌ی رسمی آریل انجین 5 پرداخت. استودیوی کوالیشن نیز بخشی از این مراسم بود. این دو شرکت در گذشته نیز در ساخت The Matrix Awakens: An Unreal Experience همکاری داشتند.

اکنون، این استودیو دموی سینماتیک جدیدی از آنریل انجین 5 منتشر کرده است که The Cavern نام دارد و به نمایش میلیون‌ها چندضلعی رندر شده به‌صورت Real Time می‌پردازد و بنا بر اطلاعات منتشر شده، 100 برابر جزئیات بیش‌تری را ارائه می‌کند.

کارگردان فنی این استودیو یعنی کیت راینر (Kate Rayner) طی مصاحبه‌ای با رسانه‌ی ایکس باکس وایر (Xbox Wire) اعلام کرد که این دمو، اولین سینماتیکی است که استودیوی کوالیشن در آنریل انجین 5 ساخته است. همچنین، این مورد ذکر شد که سخت‌افزار اجرایی این دمو، کنسول ایکس باکس سری ایکس بوده است. او در ادامه افزود:

این دمو دقت و کیفیت بصری‌ای که توانایی ساخت آن را داریم، به شما نشان می‌دهد. [ساختِ] چنین دموهایی به ما کمک می‌کند در مورد عملکرد اجرایی آنریل انجین 5 چیزهای زیادی یاد بگیریم و فکر کنم باید بگویم که با استفاده از این فناوری جدید، می‌توانیم چیزهای بسیار شگفت‌انگیزی خلق کنیم.

کیت راینر

او در ادامه تأیید کرد که تیم آن‌ها بیش از یک سال است که با این انجین کار می‌کند و افزود:

به‌روز بودن در کدهای جدید، امتحان محتواهای تازه و انجام تست‌های داخلی زیاد، چیزهایی بودند که ما را به عنوان یک استودیوی AAA با تجربه‌ای بالا در ایکس باکس و آنریل انجین، در بازخورد دادن به اپیک توانمند کردند.

کیت راینر

اگرچه بازی بعدی استودیوی کوالیشن هنوز معرفی نشده است، اما چندی پیش، مدیر بازاریابی ایکس باکس یعنی آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، در حال ساخت بودن چند پروژه‌ی معرفی نشده‌ی این استودیو را تأیید کرده بود. کمی قبل‌تر نیز اطلاعات یکی از پروفایل‌های LinkedIn، نشان از ساخت یک آی‌پی جدید توسط این استودیو داشت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *