اخبار بازی

ویدیوی جدید Starfield به معرفی ربات Vasco می‌پردازد

شرکت بتسدا ویدیوی جدیدی از بازی Starfield (استارفیلد) را منتشر کرد و این ویدیو روی معرفی یکی از شخصیت‌های همراه گیمرها یعنی رباتی به نام Vasco تمرکز دارد.

ایستوان پلی (Istvan Pely) به عنوان طراح ارشد بازی Starfield در این ویدیو چنین می‌گوید که:

ما هیجان‌زده‌ایم و می‌خواهیم یکی از همراهان مورد علاقه‌مان در بازی یعنی ربات کاوشگری به نام Vasco را به شما معرفی کنیم.

این ربات یعنی Vasco به عنوان یکی از مدل‌های اولیه‌ای که توسط Lunar Robotics طراحی شده است، در بازی برای همراهی گیمرها و کمک به انجام ماموریت‌های Constellation قرار خواهد گرفت. او یک ربات سودمند است و برای چالش‌ها و مصائبی که در انجام سفرهای فضایی وجود دارند مناسب است.

طراحی کلی ربات Vasco از یک شاسی استاندارد دوپا از نوع A صورت گرفته است و این موضوع باعث می‌شود که این ربات قادر به عبور از سطوح ناهموار باشد. علاوه بر این، تمامی تجهیزات مورد نیاز برای بقا در فضا و قابلیت حمل بار برای سفرهای زمینی طولانی نیز برای این ربات در نظر گرفته شده است.

این ربات برای اهداف صلح آمیز طراحی شده است، اما از توانایی‌های دفاعی نیز بهره‌مند خواهد بود.

لازم به ذکر است که طبق گفته‌ی توسعه‌دهندگان بازی Starfield، بتسدا تلاش زیادی کرده است تا گیمرها مطمئن باشند که تمامی شخصیت‌های دیگر در این بازی توانایی درک آن‌ها را دارند.

پلی افزود:

این قسمت از بازی بخش مورد علاقه‌ی من است. تصور کنید در حال کاوش هستید و شخصیت همراه شما در حال بررسی و سنجش شرایط محیط است و می‌توانید به نظرات او گوش دهید. این موضوع باعث می‌شود که اصل غوطه‌وری در جهان بازی به شکل باورنکردنی‌ای افزایش پیدا کند و این شخصیت آنقدر باورپذیر باشد که گمان می‌کنید واقعی است.

تاد هاوارد (Tod Howard) به عنوان کارگردان افسانه‌ای بازی‌های ویدیویی و کارگردان بازی Starfield در ماه نوامبر گفت که انتظار دارد شرکت بتسدا (Bethesda) بار دیگر از این بازی در تابستان سال جاری میلادی رونمایی کرده و اطلاعات بیشتری از آن را در دسترس قرار دهد.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

بازی Starfield، در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۲) به صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و از زمان عرضه در دسترس مشترکین سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *