اخبار بازی

طراح ارشد بخش چندنفره Halo Infinite به ریسپاون پیوست

پاتریک رن (Patrick Wren)، طراح بخش چندنفره‌ی Halo Infinite تأیید کرد که برای کار روی Star Wars بعدی به ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) پیوسته است.

الکترونیک آرتس (Electronic Arts) هنوز به طور رسمی دنباله‌ای را برای Star Wars Jedi: Fallen Order معرفی نکرده است، اما فهمیدن این که ریسپاون اینترتینمنت در حال کار بر روی آن است، چندان سخت نیست، به خصوص با توجه به این که قسمت اول عملکرد بسیاری خوبی داشته است. آگهی‌های شغلی نیز این موضوع را تایید می‌کنند و همچنین الکترونیک آرتس در موارد متعدد تاکید کرده است که به Fallen Order به عنوان اولین قسمت از یک سری جدید نگاه می‌کند.

اکنون، تیمی که روی آن دنباله اجتناب ناپذیر کار می‌کند، استعدادهای بیشتری را اضافه کرده است. چنان که پاتریک رن که بیش از هشت سال در استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) بوده و به عنوان طراح ارشد بخش چندنفره‌ در Halo Infinite کار کرده است، اخیراً در توییتر تأیید کرد که این استودیو را ترک کرده و به ریسپاون اینترتینمنت پیوسته است. او اعلام کرد که در تیم Jedi است و به عنوان یک طراح ارشد برخوردها و تعاملات در پروژه‌ی Star Wars خدمت خواهد کرد.

جالب اینجاست که این اولین باری نیست که رن روی عنوانی مبنی بر Star Wars کار می‌کند. او همچنین تا سال 2013 در لوکاس‌آرتس (LucasArts) بود و در آنجا روی Star Wars: First Assault، عنوانی که با خرید لوکاس‌فیلم توسط دیزنی لغو شد، کار می‌کرد.

این سوال در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد که دقیقاً چه زمانی دنباله‌ی Fallen Order معرفی خواهد شد. الکترونیک آرتس در اوایل سال جاری اعلام کرد که جزئیات جدیدی را در مورد Star Wars در سال 2022 به اشتراک خواهد گذاشت، بنابراین به احتمال زیاد بازی بعدی این سری در ماه‌های آینده معرفی خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *