اخبار بازی

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی بازی Elden Ring منتشر شد

طبق اعلام قبلی فرام‌سافتور، تریلر گیم‌پلی جدید از بازی Elden Ring در دسترس طرفداران قرار گرفت. با واران گیم و تماشای گیم‌پلی بازی Elden Ring همراه باشید.

کمپانی‌های فرام‌سافتور و باندای نامکو بالاخره گیم‌پلی جدیدی از بازی الدن رینگ به نمایش گذاشتند. این گیم‌پلی از روی نسخه PC این بازی که در حال توسعه است ضبط شده و با نمایش جایی که بازیکنان در آن به استراحت می‌پردازند شروع می‌شود، در ادامه شاهد اژدهای غول‌آسایی هستیم که شخصیت اصلی سوار بر سواری‌اش به مبارزه با او می‌پردازد. سپس با گلدانی بزرگ مواجه می‌شویم که در سوراخی گرفتار شده و حمله به او موجب آزادی‌اش می‌شود.

در این تریلر شاهد نقشه بازی نیز هستیم. بازیکنان می‌توانند مکان‌های مختلف اعم از مکان‌هایی که دشمنان خطرناک در آن‌جا کمین کرده‌اند، جاهایی که متریال‌های مختلف یافت می‌شود و دیگر اماکن را علامت گذاری کنند. برای پیمودن ارتفاعات زیاد رو به بالا نیز می‌توانید از Spirit Springsهایی که در مکان‌های مختلفی از نقشه قرار داده شده، استفاده کنید، در ضمن در بسیاری از مراحل بازی می‌توانید کارتان را با مخفی‌کاری پیش ببرید، همچنین طبق گفته سازندگان سیستم مولتی پلیر بازی از کیفیت خوبی برخوردار است. در آخر هم باید به این قضیه اشاره داشته باشیم که Maiden بازی الدن رینگ، کاراکتری به اسم ملینا است که بازیکنان به وسیله او می‌توانند شخصیت خود را ارتقا دهند.

بازی Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند (۲۵ فوریه) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

اطلاعات و جزئیات بیشتر را می‌توانید در ویدیوی منتشر شده از گیم‌پلی این بازی مشاهده کنید:

نظر شما در رابطه با گیم‌پلی بازی Elden Ring چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *