اخبار بازی

انتشار بسته الحاقی رایگان برای بازی Resident Evil Village

کمپانی Capcom مدتی قبل اعلام داشت در حال توسعه محتوای جدیدی برای بازی Resident Evil Village است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم احتمال دارد این DLC به صورت رایگان در اختیار دارندگان این بازی قرار بگیرد.

کپکام طی سال‌های اخیر با عرضه نسخه‌های متعددی از مجموعه بازی Resident Evil و پشتیبانی پس از عرضه این آثار به محبوبیت زیادی بین طرفداران این سری دست یافته است. این کمپانی در ابتدا اعلام کرد هیچ‌گونه برنامه‌ای برای پشتیبانی از بازی Resident Evil Village ندارد و همین امر باعث تعجب بسیاری از کاربران شد. این قضیه با توجه به رویه‌ای که این کمپانی برای بازی‌های قبلی این مجموعه درنظر گرفته بود کاملا متفاوت بود تا اینکه Capcom به صورت رسمی در E3 2021 اعلام کرد به دلیل درخواست طرفداران، آن‌ها کار بر روی یک DLC برای این بازی را شروع کرده‌اند.

در حال حاضر این‌طور به نظر می‌رسد که محتوای اضافه‌ای که برای این بازی در نظر گرفته شده، مراحل اولیه توسعه را پشت سر می‌گذارد؛ بنابراین کاملا منطقی است که از آن زمان تاکنون چیزی در مورد آن نشنیده‌ایم. با این حال ممکن است برخی از این محتواها کاملا رایگان در دسترس کاربران قرار بگیرند.

در گزارش مالی سالانه اخیر کمپانی Capcom، مدیر بخش فروش و خدمات این شرکت (Yoichi Egawa) اعلام داشته:

ما سعی می‌کنیم در راستای خدمت رسانی به مشتری، طبق ترندهای روز و خواسته مشتریان‌مان قدم برداریم، این در حالی است که ما برنامه‌هایی تجاری برای بازی‌های آنلاین هم در نظر گرفته و DLCهای رایگانی برای بازی‌های Monster Hunter Rise و Resident Evil Village منتشر خواهیم کرد

نظر شما در رابطه با بسته الحاقی رایگان بازی Resident Evil Village چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *