اخبار بازی

آپدیت گرافیکی جدید و نسل نهمی بازی Vampyr منتشر شد

استودیوی Focus Entertainment به تازگی آپدیت جدید و بزرگی برای بازی Vampyr منتشر کرده که به بازیکنان این قابلیت را می‌دهد تا با نرخ فریم و رزولوشن بالاتری بازی را تجربه کنند.

بازی Vampyr توسط استودیوی Dontnod Entertainment توسعه یافت و در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. این بازی شاید بهترین بازی این استودیو نباشد اما بی‌شک یکی از ناب‌ترین تجربه های نقش آفرینی را تحویل گیمرها داد و به این واسطه توانست مخاطبان و طرفداران قابل توجهی را جمع کند.

اخیرا صفحه رسمی توییتر بازی طی یک توییت ضمن اعلام انتشار آپدیت جدید بازی Vampyr اذعان داشته، دارندگان کنسول PS5 و Xbox Series X از این پس می‌توانند این بازی را با رزولوشن ۲K (1440p) اجرا نمایند، همچنین کنسول‌های PS4 Pro و Xbox Series S توان اجرا در رزولوشن مذکور اما با نرخ فریم ۳۰ را به بازیکنان می‌دهند. در آخر هم قوی‌ترین کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی Xbox One X  در رزولوشن ۱۲۹۶p با نرخ فریم ۳۰ این بازی را اجرا می‌کند.

همچنین قابل ذکر است که در آوریل سال ۲۰۱۹ ناشر این بازی یعنی Focus Entertainment (آن زمان با نام Focus Home Interactive شناخته می‌شد) اعلام کرده بود که بازی Vampyr بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته و آنها (Focus Entertainment) قصد دارند تا با همکاری استودیوی توسعه‌دهنده (Dontnod Entertainment) کار بر روی پروژه جدیدی را آغاز کنند. از آن زمان تا به الان هیچ اطلاعات دیگری راجع به پروژه مذکور منتشر نشده است. امیدواریم این آپدیت شروعی بر اتفاقات مهم‌تر این دو استودیو باشد.

نظر شما درمورد  انتشار آپدیت جدید بازی Vampyr چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *