اخبار بازی

تاریخ عرضه Marvels Spider Man 2 مشخص شد

پس از مدت‌ها شایعات و اخبار گوناگون، بالاخره سونی و استودیو Insomniac Games به صورت رسمی از تاریخ عرضه Marvels Spider Man 2 رونمایی کردند. این عنوان پاییز سال میلادی آینده (از ماه سپتامبر تا نوامبر) برای PS5 منتشر می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

در روزها و هفته‌های گذشته یکی از داغ‌ترین و پرمخاطب‌ترین بحث‌ها در دنیای بازی‌های ویدیویی، مربوط به بازی Marvel’s Spider-Man 2 و زمان انتشار این عنوان بود. اینسامیناک گیمز بیش از یک سال پیش از این بازی رونمایی کرد و از آن زمان اطلاعات چندانی درباره آن در دسترس نیست. مدتی قبل یکی از نویسندگان بازی به صورت (ظاهرا) سهوی در وبسایت شخصی خود اعلام کرد روند ساخت بازی مطابق برنامه پیش می‌رود و همانطور که ناشر اعلام کرده بود، این بازی در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر می‌شود.

حال تاریخ عرضه Marvels Spider Man 2 از پیش حدودا مشخص‌تر شده است. سونی و استودیو Insomniac Games اعلام کردند این عنوان در فصل پاییز (از ماه سپتامبر تا نوامبر) سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. این خبر در وبسایت PlayStation Blog منتشر شد. سونی در این پست از محصولاتی که قرار است در بازه سال ۲۰۲۳ منتشر شوند، نام برده است و در آن به بازی Marvel’s Spider-Man 2 اشاره می‌شود. پیشتر این مسئله بارها توسط اینسایدرها و لیکرها اعلام شده بود و حال به تایید رسمی رسیده است.

حال که زمان انتشار بازی نسبتا مشخص است، باید دید چه زمانی شاهد انتشار نمایش‌های بیشتر از بازی خواهیم بود. محصول جدید اینسامنیاک گیمز به صورت انحصاری برای کنسول PS5 منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *