اخبار بازی

بازیگران فیلم Ghost of Tsushima همگی ژاپنی خواهند بود.

آقای Chad Stahelski، کارگردان فیلم Ghost of Tsushima اعلام کرد قصد دارد فیلمبرداری این عنوان را به زبان ژاپنی و با بازیگران ژاپنی انجام دهد و سونی نیز کاملا از این تصمیم او حمایت کرده و به دیدگاه او اعتماد دارد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

ظاهرا دورانی که بسیاری معتقد بودند اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدیویی امکان ندارد به موفقیت دست یابند، رفته رفته تمام می‌شود و امثال سونیک و مورتال کامبت نیز مصداق‌های این موضوع هستند. یکی از چندین پروژه سینمایی- ویدیو گیمی که سونی در دست ساخت دارد، فیلم سینمایی گوست آو سوشیما است که انتظارات طرفداران بازی از آن بسیار بالا است. یکی از بزرگ‌ترین انتقاداتی که عموما به فیلم‌های اقتباسی وارد می‌شود این است که به منبع الهام خود وفادار نیستند. ظاهرا از این حیث، فیلم گوست آو سوشیما را خطری تهدید نمی‌کند.

آقای Chad Stahelski، کارگردان فیلم Ghost of Tsushima که سابقه کارگردان فیلم John Wick: Chapter 4 را نیز در کارنامه دارد اخیرا با وبسایت Collider مصاحبه‌ای انجام داده و طی آن خبر داده که بازیگران فیلم Ghost of Tsushima همگی ژاپنی خواهند بود و از عشق خود به فرهنگ و تاریخ ژاپن سخن گفته‌است:

فکر می‌کنم اگر کار خود را به درستی انجام دهیم. یک فیلم خواهیم داشت که از نظر بصری خیره کننده است، شخصیت محور است و اکشن مهیجی دارد. داستان این فیلم کاملا ژاپنی است و ماجرا هجوم مغول‌ها به جزیره سوشیما را روایت می‌کند. در نتیجه تیم بازیگری فیلم نیز باید کاملا ژاپنی باشد و سونی نیز با این مسئله موافق است.
من از سن ۱۶ سالگی دائما به ژاپن سفر می‌کنم من عاشق این کشور، زبانش و مردمانش هستم.

سازندگان بازی نیز به مخاطبان توصیه می‌کردند به زبان ژاپنی مشغول به تجربه بازی شوند و زیر نویس انگلیسی را فعال کنند. کارگردان فیلم نیز معتقد است هر چند زبان بازیگران روی تجربه که تماشاگران از فیلم دریافت می‌کنند، تاثیر گذار است اما در نهایت این روایت داستان است که نقش اساسی را ایفا می‌کند و نه زبان بازیگران فیلم Ghost of Tsushima. آقای Stahelski می‌گوید فیلم نیز درست مانند بازی باید وامدار آثار کوروساوا باشد.

سونی علاوه بر فیلم گوست آو سوشیما مشغول ساخت سریال تلویزیونی The Last of Us و The Twisted Metal نیز است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *