اخبار بازی

بازی های ژاپنی انحصاری ایکس باکس در دست ساخت هستند

به گقته سران مایکروسافت بازی های ژاپنی انحصاری ایکس باکس توسط بازیسازان نامدار و مطرح شرقی در دست ساخت هستند و آن‌ها قصد دارند به بهترین نحوه به نیازها و خواسته‌های طرفداران خود در سراسر دنیا پاسخ دهند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین اخبار سال گذشته و شاید تمام تاریخچه صنعت گیم، خبر خریده شدن کمپانی اکتیویژن بلیزاد و تمام استودنوهای زیر مجموعه آن توسط مایکروسافت بود. ظاهرا برند ایکس باکس از اشتباهات نسل گذشته خویش درس گرفته و قصد دارد در نسل نهم، با ارائه بازی‌های بزرگ و متنوع در کنار سرویس اشتراکی محبوب گیم پس، شرایط را به نفع خود تغییر دهد. در هر حال نداشتن بازی‌های انجصاری بزرگ که توانایی رقابت با آی‌پی‌های پلی استیشن را داشته باشد، یکی از مواردی بود که همیشه طرفداران از آن گله‌مند بودند. یکی دیگری از مواردی که سبب عملکرد ضعیف مایکروسافت در بازار آسیا می‌شد، نداشتن بازی‌های ژاپنی روی کنسول‌های ایکس باکس و PC بود. موضوعی که سران کمپانی در تلاش هستند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

آقای فیل اسپنسر(Phil Spencer)، رئیس بخش سرگرمی مایکروسافت در مصاحبه‌ای با Game Watch اعلام کرد آن‌ها به وضوح نظرات مخاطبان را شنیده‌اند و در تلاش هستند تا مجموعه بازی های ژاپنی انحصاری ایکس باکس گسترده‌تر از قبل شود و بازی‌هایی مانند Blue Dragon و Lost Odyssey که در نسل هفتم برای Xbox 360 عرضه شدند، برای کنسول‌های Xbox Series X/S منتشر می‌شوند. اسپنسر در این باره گفت: “می‌دانم که این [داشتن بازی‌های ژاپنی] خواسته زادی نیست و ما داریم روی آن کار می‌کنیم.  مدتی پیش با کوجیما و چند بازی ساز ژاپنی نامدار دیگر دیدار داشتم.”

مایکروسافت هم زمان با آغاز نسل نهم رویه خود در قبال مخاطبان ژاپنی را تغییر داده بود. کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس هم زمان با سایر نقاط جهان در ژاپن عرضه شدند و اسپنسر بارها اعلام کرد قصد دارد توجه ویژه‌ای به طرفداران ژاپنی داشته باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *