اخبار بازی

قیمت بازی های یوبی سافت زین پس هفتاد دلار خواهد بود

مسئولان مربوطه خبر از افزایش قیمت بازی های یوبی سافت از عرضه‌های آینده دادند. این کمپانی نیز به تبعیت از سایر ناشران بزرگ، بازی‌های بلاک باستر و AAA خود را با برچسب قیمتی جدید روانه بازار می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

تولید بازی‌های پرخرج و بلاک باستر روز به روز برای سازندگان و ناشران سخت‌تر از قبل می‌شود. با رشد روز افزون صنعت بازی‌های ویدیویی رقابت برای تصاحب بازار، نیازمند استانداردهای جدیدی است که بخشی از آن مربوط به ارائه بازی‌های منحصر به فرد با گرافیک واقع گرایانه، ساعات گیم‌پلی طولانی، جهان‌های عظیم و پرجزئیات و … می‌شود که تمامی این موارد باید در عرض چند سال صورت پذیرد تا محصول ناشر همچنان در میان مخاطبان خواهان داشته باشد. از همین رو بسیاری از ناشران بزرگ با آغاز نسل نهم کنسولی تصمیم گرفتند قیمت بازی‌های AAA خود را افزایش دهند و پس از سه نسل عرضه بازی با قیمت ۶۰ دلاری، اقدام به فروش این بازی‌ها با قیمت هفتاد کنند. یوبی سافت که یکی از شناخته‌ شده‌ترین نام‌ها در صنعت گیم است تا مدت‌ها از اظهار نظر قطعی درباره این موضوع اجتناب می‌کرد و تنها می‌گفت در صورت تصمیم به تغییر، این مسئله اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

می‌دانیم که بازی Skull and Bones قرار است به قمیت هفتاد دلار برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود و پسیاری این تصمیم را مهر تایید بر افزایش قیمت بازی های یوبی سافت می‌دانستند. هر چند این موضوع در آن زمان تایید نشده بود. آقای Yves Guillemot، مدیرعامل یوبی سافت در مصاحبه‌ای با Axios به صراحت اعلام کرد زین پس بازی‌های AAA این کمپانی با افزایش قیمت ده دلاری روانه بازار می‌شوند.

مسلما طرفداران از این تصمیم راضی نیستند و باید دید یوبی سافت کدام محصولات خود را در دسته AAA جای می‌دهد. به عنوان مثال آخرین نسخه اساسین کرید، Mirage با برپسب قیمتی ۵۰ دلاری عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *