اخبار بازی

شرکت Gearbox Entertainment استودیوی Lost Boys Interactive را خریداری کرد

شرکت Gearbox Entertainment، سازنده‌ی سری Borderlands، استودیوی Lost Boys Interactive را که در ساخت Tiny Tina’s Wonderlands مشارکت داشته، خریداری کرده است.

هزینه‌ی این خرید هنوز اعلام نشده است، اما در صفحه‌ی رسمی توییتر امبریسر گروپ (Embracer Group) تأیید شد که استودیوی آمریکایی لاست بویز علاوه بر ساخت عناوین خودش برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها، در توسعه‌ی بازی‌های آینده‌ی گیرباکس نیز مشارکت خواهد داشت.

در حال حاضر، استودیوی لاست بویز اینتراکتیو از بیش از 220 نفر تشکیل شده است، اما کارکنان این شرکت در سال‌های آتی به 350 نفر خواهد رسید. این استودیو اخیراً در توسعه‌ی بازی تازه انتشار یافته‌ی گیرباکس یعنی Tiny Tina’s Wonderlands نیز مشارکت داشته است.

رئیس استودیوی لاست بویز یعنی شان نیوِنز (Shaun Nivens) در پی این خرید اعلام کرد:

ما استودیوی لاست بویز را با رویای کار روی محصولاتی که در ابعاد جهانی شناخته شده و از آن‌ها استقبال می‌شود، پایگذاری کردیم. از پیوستن به گیرباکس و ادامه‌ی انجام آنچه در آن خبره‌ایم یعنی ساخت بازی‌های شگفت‌انگیزی که دیگران را سرگرم می‌کند و برایشان الهام‌بخش است، بسیار هیجان‌زده هستیم.

شان نیوِنز

حوالی سال گذشته، شرکت امبریسر گروپ که شرکت مادر تعدادی از ناشران دیگری چون دیپ سیلور (Deep Silver)، تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) و سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) محسوب می‌شود، Gearbox Interactive را خریداری کرده بود. همچنین، این شرکت اخیراً اعلام کرده بود که در آینده‌ای نزدیک، به سرمایه‌گذاری بیش‌تر در خرید شرکت‌های دیگر ادامه خواهد داد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *