اخبار بازی

سی‌دی پراجکت از دلایل خود برای استفاده از آنریل انجین 5 می‌گوید

کارگردان نسخه‌ی بعدی The Witcher طی رویداد State of Unreal که دیروز برگزار شد، دلایل این استودیو برای استفاده از آنریل انجین 5 در ساخت این بازی را اعلام کرد.

ماه گذشته، سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) رسماً از در دست ساخت بودن نسخه‌ی بعدی سری بازی Witcher خبر داد. استفاده از آنریل انجین 5 برای ساخت بازی شاید شوکه‌کننده‌تر از کار کردن این استودیو روی نسخه‌ی بعدی بازی بوده باشد. در این معرفی اولیه، سختی توسعه‌ی موتور بازی‌سازی REDengine یکی از دلایل این تغییر عنوان شد و حتی به جز آن، شاید دلیل واضح دیگر این مورد، نتیجه‌ی بازی Cyberpunk 2077 بوده است.

در هر حال، روز گذشته و طی پخش زنده‌ی مراسم State of Unreal شرکت اپیک گیمز، کارگردان این بازی یعنی جیسون اسلاما (Jason Slama) دلیل این تغییر به آنریل انجین 5 را توضیح داد و گفت:

یکی از مواردی که حین صحبت درمورد بازی‌های جهان آزاد در مقابل بازی‌هایی که خطی‌تر هستند باید به آن توجه کرد، امکان شکست در چیز‌های مختلف یا بیش‌تر بودن سناریوها نسبت به بازی‌های خطی است که شما باید در نظر داشته باشید. بازیکنان می‌توانند در هر مسیری که بخواهند قدم بگذارند و محتوای بازی را به هر ترتیبی که می‌خواهند، تجربه کنند. برای فراهم کردن چنین شرایطی، باید محیطی بسیار پایدار داشته باشید که بتوانید با اعتماد به نفسی بالا، در آن تغییراتی ایجاد کنید که 1600 جای دیگر را در ادامه‌ی فرآیند ساخت، دچار مشکل نکند.

جیسون اسلاما

اسلاما همچنین اعلام کرد که دموی آنریل اپیک گیمز که قبلاً با نام Medieval Village (روستای قرون وسطایی) منتشر شده بود و حاصلی ویچری داشت، یکی از چیزهایی بود که آن‌ها مجاب کرد آنریل انجین را برای ساخت بازی‌های آینده‌ی خود در نظر داشته باشند.

سی‌دی پراجکت رد هنوز تاریخ انتشار این بازی و پلتفرم‌های مقصد آن را اعلام نکرده‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *