اخبار بازی

سازنده‌ی Call of Duty استودیویی در مونترال افتتاح کرده است

استودیوی Beenox، یکی از استودیوهای تابع Activision، به تازگی شعبه‌ی جدیدی را در شهر مونترال افتتاح کرده است. این استودیو قرار است بر روی یک بازی موبایل Call of Duty کار کند.

توسعه‌دهنده Call of Duty یعنی استودیوی Beenox شعبه‌ی جدیدی را در مونترال افتتاح کرده است. این دومین شعبه‌ی شرکت کانادایی است. شعبه‌ی مونترال به Beenox اجازه خواهد تا نیروی کار 400 نفری خود را بیش از پیش افزایش داده و به پروژه‌های بزرگ‌تری فکر کند.

این شاخه‌ی جدید در حال حاضر حدود 50 کارمند دارد و در آینده‌ی نزدیک قصد دارد تا این رقم را 20 درصد افزایش دهد. شعبه‌ی مونترال توسط Nour Polloni اداره خواهد شد که گفته فرهنگ وسیع و متنوع شهر مونترال به دیدگاه این استودیو کمک خواهد کرد و در نتیجه منجر به ساخت بازی‌های بهتری خواهد شد. او هم‌چنین گفته که این استودیو به دنبال استعداد در سطح محلی و بین‌المللی می‌گردد:

ما روی تنوع فرهنگی این شهر برای ساخت تیمی متشکل از دیدگاه‌های گوناگون و وسعت بخشیدن به خلاقیت خود حساب باز کرده‌ایم. سرمایه‌گذاری بر روی مونترال قدم بعدی استودیوی ما در رشد و حمایت از فرنچایز Call of Duty است.

استودیوی Beenox پیش از این بر روی چندین بازی Call of Duty کار کرده و در ساخت محتوا برای Warzone هم نقش داشته است. این استودیو در حال حاضر مشغول کار بر روی یک بازی موبایل Call of Duty با همکاری Activision Shanghai و Digital Legends است.

Gramy k
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *