اخبار بازی

بررسی استیم دک ولو؛ خوب، بد، زشت

استیم دک (Steam Deck) از برخی جنبه‌ها یکی از بهترین محصولات سال‌های اخیر است و از طرفی می‌توان آن را یک افتضاح کاملاً‌ خاص از ولو (Valve) نامید.

ولو دستگاه جدید خود را در حالی روانه بازار می‌کند که باگ و مشکلات فنی زیادی در استیم دک به چشم می‌خورند. در حقیقت اگر ولو این دستگاه را از طریق فروشگاه‌های مطرح مانند Best Buy یا حتی GameStop به دست مشتریان می‌رساند، به احتمال بسیار بالا آن‌ها در همان روزهای اول، تصمیم می‌گرفتند که محصول را بازگردانده و پول خود را پس بگیرند.

اما ما به خوبی می‌دانیم که ولو چنین کاری نمی‌کند و دلیل جالبی هم پشت آن است. استیم دک از طریق فروشگاه استیم عرضه می‌شود که پیش‌تر میزبان سایر محصولات این شرکت یعنی بازی‌های Half-Life و Portal هم بوده است؛ پلتفرمی که ولو بازی‌ها را روی آن در حالت «عرضه زودهنگام» به دست مشتریان می‌رساند.

استیم دک هم ایده بکری دارد. یک کامپیوتر لینوکسی که بازی‌های ویندوزی را اجرا می‌کند! بنابراین آیا به دوران جدیدی نزدیک شده‌ایم که محصولات نیز زودهنگام روانه بازارها خواهند شد؟ هیچ‌کس نمی‌تواند پاسخ دقیقی به این سوال بدهد اما اجازه دهید با ذهنیتی مثبت به سراغ استیم دک برویم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *