اخبار بازی

ولو نشان تجاری بازی Counter Strike 2 را ثبت کرد

پس از اینکه شایعات خبر از معرفی نسخه جدید مجموعه کانتر استرایک می‌دادند، کمپانی ولو با ثبت نشان تجاری بازی Counter Strike 2 بار دیگر به تنور این شایعات دمید و احتمال صحت داشتن آن‌ها را افزایش داد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مدتی پیش آقای ریچارد لوئیس که یکی از سرشناس‌ترین و معتبرترین لیکرها در میان طرفداران مجموعه Counter Strike است، مدعی شد کمپانی ولو قصد دارد بزودی از نسخه دوم بازی کانتر استرایک رونمایی کند. معمولا صحت اکثر گفته‌های ایشان تایید می‌شود و کمتر شاهد خطای اطلاعات وی بوده‌ایم و همین مسئله سبب شد بسیاری از وجود داشتن بازی کانتر استرایک ۲ اطمینان حاصل کنند. پس از اینکه خبر رسمی از سوی ولو منتشر نشد و سایر اینسایدرها صحت گفته‌های آقای لوئیس را تایید نکردند، رفته رفته هایپ و هیجان طرفداران فروکش کرد.

روز گذشته و به گزارش رسانه PCGamesN کمپانی ولو نشان تجاری بازی Counter Strike 2 را در کشور آمریکا ثبت کرد. به طور دقیق‌تر این نشان تجاری «CS 2» نام دارد که با در نظر گرفتن نحوه نام گذاری سایر نسخه‌های مجموعه، به احتمال بالا CS اختصار عبارت Counter Strike باشد. لازم به ذکر است که این نشان الزاما متعلق به یک بازی جدید نیست و شاید صرفا مربوط به آپدیت موتور بازی سازی Counter-Strike: Global Offensive باشد.

چنانچه گفته‌های آقای لوئیس صحت داشته باشد، ولو خیلی زود باید از بازی کانتر استرایک ۲ رونمایی کند و احتمالا آن را اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل منتشر کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر با واران گیم همراه باشید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *