اخبار بازی

استقبال چشمگیر از بازی Marvel’s Spider-Man Remastered روی استیم

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered به مانند تمام بازی‌های سونی در روز عرضه روی رایانه‌های شخصی با استقبال فراوانی روبرو شده است. سونی نسخه بازسازی شده بازی مرد عنکبوتی خود را در بهترین زمان ممکن روی رایانه‌های شخصی عرضه کرد و داده‌های Steam نشان می‌دهد که این بازی کمپانی Insomniac در روز عرضه به آمار ۶۰ هزار نفر بازیکن رسیده است. این آمار احتمالاً در آخر هفته نیز افزایش می‌یابد و امکان دارد از آمار بازی خدای جنگ پیشی بگیرد.

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد، بخصوص قشر نوجوان که با جهان اسپایدرمن بسیار عجین هستند. این بازی در تابستان انتشار یافت، در زمانی که خیلی از نوجوان‌ها فرصت بیشتری برای بازی دارند. به همین جهت Marvel’s Spider-Man Remastered در شرایط خوبی منتشر شد و با استقبال چشمگیری هم مواجه شد. این بازی با قیمت ۵۹.۹۹ دلار / ۴۹.۹۹ پوند برای پی سی پورت شده است. این در حالی است که شما می‌توانید این بازی را با قیمت بسیار کمتری روی PS4 تجربه کنید. در ضمن نسخه بازسازی شده بازی اسپایدرمن نیز روی تمامی سرویس‌های پلاس سونی نیز موجود است.

با این حال، به نظز می‌رسد استراتژی جدید سونی که به مرور بازی‌های خود را روی رایانه‌های شخصی منتشر می‌کند، بسیار سوداور بوده است و آنها قصد دارند این روال را ادامه دهند. در اوایل سال، این شرکت اعلام کرد که فروش مجموعه‌های مرد عنکبوتی مارول تا به امروز ۳۳ میلیون دلار بوده است، انتظار می‌رود این تعداد در ماه‌های آینده به رشد خود ادامه دهد. همچنین لازم به ذکر است که امتیاز این بازی در متاکرتیک ۸۷ شده که امتیاز بسیار خوبی است. اگر تا به امروز این بازی را تجربه نکرده‌اید، بهترین فرصت است تا از تجربه Marvel’s Spider-Man Remastered لذت کافی را ببرید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *