اخبار بازی

بازی Solar Ash هفدهم آذر به استیم می‌آید

زمان انتشار بازی Solar Ash روی استیم، با یک تعویق دو روزه از پانزدهم آذر به هفدهم آذر ماه موکول شد. این عنوان زمستان امسال برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و مشترکین سرویس گیم پس منتشر می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی سولار اش بیش از یک سال است که روی کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی و برای PC از طریق فروشگاه اپیک استور در دسترس است. این عنوان هر چند نتوانست به اندازه پروژه قبلی استودیو Heart Machine، یعنی Hyper Light Drifter مورد استقبال قرار گیرد اما، تمامی فاکتورهایی که سبب محبوبیت این بازی شده بود یعنی گیم‌پلی پرهیجان و سرعتی، طراحی‌ها و آرت استایل چشمنواز و منحصر به فرد و همچنین سیستم پلتفرم جذاب را در خود جای داده‌است. رفته رفته زمان اتمام قرار اپیک و سونی با تیم سازنده برای انحصاری نگه داشتن این عنوان نزدیک می‌شود و این بدان معناست که باید آماده عرضه این بازی روی پلتفرم استیم و کنسول‌های ایکس باکس باشیم.

قرار بود بازی Solar Ash سه شنبه هفته آینده یعنی ۱۵ام آذر ماه روی استیم عرضه شود اما، با یک تاخیر جزئی این زمان به پنجشنبه موکول شد. زمان انتشار نسخه ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس در زمستان سال جاری است. همزمان با عرضه این نسخه‌ها، سولار اش در اختیار مشترکین گیم پس نیز قرار می‌گیرد.

بنا بر برخی گزارش‌ها در جریان رویداد The Game Awards 2022 تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس این بازی با نمایش یک تریلر مشخص می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *