اخبار بازی

Forbidden West از طریق مرورگر اینترنت 10 دلار ارزان تر است

هفته‌ی آینده بازی Horizon: Forbidden West منتشر می‌شود و افراد زیادی این اثر را از طریق فروشگاه کنسول خود خود خریداری کرده‌اند. اما این ارزان ترین روش نیست.

بازیکنانی که نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 این بازی را خریداری کنند می‌توانند به صورت رایگان به نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 آن دسترسی داشته باشند. با این حال در صورتی که وارد صفحه‌ی خرید این بازی در کنسول پلی‌استیشن 5 شوید، تنها با نسخه‌های 69.99 دلاری و 79.99 دلاری مواجه خواهید شد.

اما افرادی که از مرورگر اینترنتی خود دست به خرید این بازی بزنند می‌توانند با 10 دلار کمتر یعنی مبلغ 59.99 دلار صاحب نسخه‌های پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 بازی Horizon: Forbidden West شوند.

البته چند روز پس از مشخص شدن اینکه ارتقای نسخه‌ی نسل نهمی عنوان Horizon: Forbidden West مبلغ 10 دلار هزینه خواهد داشت، مدیر عامل شرکت سونی (Sony Interactive Entertainment) یعنی جیم رایان (Jim Ryan) نیز به دلیل نارضایتی کاربران از این موضوع بیانیه‌ای را منتشر کرد که می‌توانید در ادامه ‌آن‌را مطالعه کنید:

در سال گذشته ما متعهد شدیم تا عناوین انحصاری میان نسلی خود را که شامل Horizon: Forbidden West نیز می‌شود را با ارتقای رایگان به نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 عرضه کنیم. با اینکه همه‌گیری بیماری کرونا باعث شد تا انتشار این بازی کمی عقب تر از آنچه در ابتدا تصور می‌کردیم بیافتد، ما همچنان به تعهد‌های خود پای‌بند خواهیم بود. در نتیجه بازیکنانی که نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 این عنوان را تهیه کنند، خواهند توانست آن‌ را به صورت رایگان به نسخه‌ی پلی استیشن 5 ارتقا دهند.

جیم رایان

او اضافه کرد:

همچنین می‌خواهم اعلام کنم که از این پس، عناوین انحصاری میان نسلی پلی‌استیشن که در آینده منتشر می‌شوند، شامل ارتقای رایگان نخواهند بود. این مورد برای عنوان God of War: Ragnarok، Gran Turismo 7 و هر عنوان انحصاری دیگری که توسط استودیو‌های فرست پارتی سونی منتشر شوند، اعمال خواهد شد.

جیم رایان

همچنین احتمال تغییر این قیمت‌ گذاری تا زمان عرضه‌ی این بازی دور از انتظار به نظر می‌رسد، اما با این حال، می‌توان گفت که کاربران به احتمال زیاد، متوجه رایگان بودن ارتقای نسل نهمی این عنوان نشده‌اند و نسخه‌ی 69.99 دلاری این عنوان را خریداری کرده‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *