اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از سرویس Spartacus و PSVR2 فاش شد

شایعات زیادی در اینترنت در مورد برنامه‌های سونی برای Spartacus و سخت‌افزار جدید PSVR 2 منتشر شده است. این شایعات توسط یک اینسایدر ناشناخته دست به دست می‌شوند.

با توجه به گزارشات منتشر شده توسط یک اینسایدر ناشناس، به نظر می‌رسد که به دلیل وجود مشکلات فنی، PSVR 2 از قابلیت بکوارد برخوردار نباشد. او حدس می‌زد که این هدست پیش از بازه‌ی زمانی تعطیلات سال میلادی وارد بازار شود هر چند که هیچ کدام از این اطلاعات تایید نشده‌اند.

در مورد سرویس اسپارتاکوس (Spartacus) که به نوعی پاسخ پلی‌استیشن به سرویس ایکس‌باکس گیم پس محسوب می‌گردد، به نظر می‌رسد که این سرویس تلفیقی از دو سرویس پلی‌استیشن پلاس و پلی‌استیشن ناو خواهد بود و در کل به سرویس آنلاین نینتندو (Nintendo) شباهت خواهد داشت اما کمی بهتر از آن عمل می‌کند.

با توجه به اطلاعاتی که در پادکست Nate The Hate با استناد به این اینسایدر بی‌نام و نشان مطرح شد، در کنار بازی‌های پلتفرم پلی‌استیشن 4‌، 100 بازی از عناوین کنسول خاطره‌انگیز پلی‌استیشن یک به همراه چند عنوان از پلی‌استیشن 3 این سرویس اضافه خواهند شد، لازم به ذکر است که سونی (Sony) برای آینده‌ی این سرویس قصد اضافه کردن بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن 2 و PSP را دارد، در حال حاضر تعداد این عناوین مشخص نیست و Nate نیز به این موضوع اشاره‌ای نکرد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر مشخص نیست که آیا عناوین کلاسیک و قدیمی پلتفرم‌هایی مانند پلی‌استیشن 3 به صورت جداگانه و خارج از این سرویس قابل خرید یا تجربه هستند یا خیر، Nate در این مورد شایعاتی شنیده بود اما در مورد صحت آن‌ها چندان مطمئن نیست.

علاوه بر آن به نظر می‌رسد که هدف از راه‌اندازی پروژه‌ی Spartacus ارائه‌ی بازی‌های بزرگ انحصاری مانند The Last of Us یا God of War در روز عرضه نیست، در حالی که شاید بازی‌های ایندی در روز عرضه در دسترس کاربران این سرویس قرار بگیرند. بازی‌های بزرگ پس از انتشار به این سرویس عرضه خواهند شد اما برای جلوگیری از آسیب فروش در روز انتشار به این سرویس اضافه نمی‌‌شوند.

همان‌طور که ذکر شد منبع تمامی این شایعات یک اینسایدر ناشناخته بوده و باید تا تایید یا انتشار اطلاعات از سمت سونی و پلی‌استیشن منتظر بمانیم. با توجه به اطلاعاتی که Nate در پادکست خود به آن اشاره کرد، به نظر می‌رسد که از این سرویس در بهار 2022 رونمایی می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *