اخبار بازی

تریلری از گیم پلی نسخه نسل قبلی Dying Light 2 منتشر شد

در آخرین قسمت از سری ویدئوهای Dying 2 Know، استودیوی تک‌لند (Techland) نیم نگاهی به نحوه‌ی اجرای بازی Dying Light 2: Stay Human در کنسول‌های نسل قبلی داشت.

اما این توسعه‌دهنده‌ حالا تریلر گسترده‌تری را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است تا عملکرد بازی Dying Light 2: Stay Human را حین اجرا در کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 4 پرو، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان ایکس به نمایش بگذارد.

در مقایسه با کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 که از وضوح 4K، نرخ 60 فریم بر ثانیه و همچنین رهگیری پرتو پشتیبانی می‌کنند، نسخه‌ی مخصوص کنسول‌های نسل قبلی نرخ 30 فریم بر ثانیه و وضوحی پایین‌تر را ارائه می‌کند. با این حال، محیط‌ها و افکت‌هایی با جزئیات بیشتر، مدل‌های شخصیتی بهبود یافته و موارد دیگر، موجب شده‌اند تا در نسخه‌ی نسل هشتمی نیز جهش خوبی را نسبت به بازی اصلی شاهد باشیم. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Dying Light 2: Stay Human را مشاهده نمایید. در هفته‌های آتی و پس از انتشار این بازی، احتمالا بررسی‌های دقیق‌تری را شاهد خواهیم بود.

بازی Dying Light 2: Stay Human در تاریخ 15 بهمن ماه (4 فوریه) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کاربران پلتفرم ایکس‌باکس، همین حالا می‌توانند کار پیش دانلود بازی را آغاز کنند. کاربران رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن، باید تا 48 ساعت پیش از انتشار بازی برای دانلود آن منتظر بمانند.

در سایر اخبار مرتبط، چندی قبل اعلام شد که نسخه‌های نسل قبلی بازی Dying Light 2: Stay Human مشمول آپگرید رایگان نسخه نسل نهمی می‌شوند. همچنین متوجه شدیم که قابلیت کراس پلی این بازی در زمان لانچ در دسترس نخوهد بود. شما می‌توانید اخبار و مطالب مرتبط با بازی Dying Light 2 را از طریق این نشانی مطالعه و بررسی کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *