اخبار بازی

مدت زمان بخش داستانی Horizon Forbidden West تقریبا با Zero Dawn برابری می‌کند

آقای Mathijs de Jong، کارگردان مجموعه Horizon در مصاحبه‌ای با وبسایت Gamepro اعلام کرد مدت زمان بخش داستانی Horizon Forbidden West تقریبا با نسخه اول مجموعه برابر است. ایشان ساعات مشخصی را برای تکمیل بخش داستانی اعلام نکردند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مدت زمان گیم‌پلی یک بازی، بویژه یک عنوان داستان محور، سال‌ها است که به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای تعریف ارزش یک بازی تبدیل شده و باور عمومی بر این است که بازی‌های طولانی‌تر از ارزش خرید بیشتری برخوردار هستند. همین مسئله سبب شده در سال‌های اخیر بسیاری از سازندگان روی به ساخت بازی‌هایی با صدها ساعت گیم‌پلی بیاورند که تکمیل آن زمان زیادی از مخاطبان می‌گیرد. در این میان بسیاری از بازی سازان به دام تکراری سازی و پر کردن گیم‌پلی بازی با محتواهای تکراری افتاده‌اند و دقیقا مشخص نیست زمانی که یک استودیو اعلام می‌کند پروژه‌ آن‌ها حدودا ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی دارد، باید نسبت به آن چه بازخوردی داشت.

ظاهرا استودیو Guerrilla Games مسیر اعتدال را درباره این موضوع در پیش گرفته‌است. آقای Mathijs de Jong، کارگردان مجموعه Horizon اخیرا با وبسایت Gamepro مصاحبه‌ای داشته‌ای و درباره مدت زمان گیم‌پلی بازی جدید آن‌ها، صحبت کرده‌است. به گفته آقای de Jong مدت زمان بخش داستانی Horizon Forbidden West تقریبا با Zero Dawn برابری می‌کند. ایشان مدت زمان مشخصی را اعلام نکردند اما، با توجه به گفته‌های ایشان باید انتظار حدودا ۳۰ ساعت گیم‌پلی را در بخش داستانی داشت.

البته آن دسته از مخاطبانی که قصد دارد بازی را تکمیل کنند و به تجربه محتواهای فرعی بپردازند، در مقایسه با نسخه اول، باید به مراتب زمان بیشتری را صرف کنند.
Horizon Forbidden West بیست و نهم بهمن ماه برای پلتفرم‌های PS4 و PS5 منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *