اخبار بازی

شایعه: تاریخ انتشار Hogwarts Legacy سال 2023 است

آقای  کالین موریارتی (Colin Moriarty)، در تازه‌ترین قسمت پادکست Sacred Symbols+ اعلام کرد بر اساس شنیده‌های وی از درون استودیو آوالانچ، تاریخ انتشار Hogwarts Legacy سال ۲۰۲۳ است و به بازه عرضه سال ۲۰۲۲ نمی‌رسد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

نزدیک به ۱۸ ماه است که از معرفی بازی Hogwarts Legacy، محصول جدید استودیو شناخته شده Avalanche Software می‌گذرد و از سپتامبر ۲۰۲۰ و رویداد State of Play که تریلر معرفی بازی نمایش داده شد، تا به امروز، ناشر و سازنده در سکوت مطلق خبری فرو رفته‌اند و هیچگونه اطلاعات و جزئیات جدیدی را از بازی ارائه نکرده‌اند. بنا به برخی گزارش‌ها، علت اصلی این تصمیم اظهارات جنجالی J. K. Rowling، نویسنده مجموعه کتاب‌های هری پاتر و حواشی ایجاد شده به دنبال آن است. ظاهرا ناشر منتظر است شرایط عادی شود و این اظهارات روی میزان فروش بازی اثر منفی نگذارد.

حال پرسش اصلی طرفداران اینجاست: دقیقا چه زمانی بازی منتشر می‌شود؟ اینسایدرهای مختلفی به شیوه خود به این پرسش پاسخ داده‌اند. برخی معتقدند بازی طی سال میلادی جاری عرضه می‌شود و بزودی اولین نمایش گیم‌پلی آن را شاهد خواهیم بود. بنا به عقیده برخی دیگر روند ساخت بازی با چالش‌های مختلفی مواجه است و زمان انتشار بازی مشخص نیست.

آقای کالین موریارتی (Colin Moriarty)، ژورنالیست شناخته شده نیز اخیرا درباره تاریخ انتشار Hogwarts Legacy اظهار نظر کرده‌است. ایشان در تازه‌ترین قسمت پادکست Sacred Symbols+ با اشاره به گفته‌های منابع محتلف در استودیو آوالانچ استدلال کردند که این بازی به بازه انتشار ۲۰۲۲ نمی‌رسد و به احتمال قوی سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه Hogwarts Legacy خواهیم بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *