اخبار بازی

بازدید تریلر معرفی Spider-Man 2 از 20 میلیون عبور کرد

استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، توسعه‌دهنده‌ی بازی Marvel’s Spider-Man، خروجی فوق العاده‌ای را در سال‌های اخیر داشته است.

شکی نیست که بازی Marvel’s Spider-Man، پرقدرت‌ترین عرضه‌ی استودیوی مذکور در این سال‌ها به حساب می‌آید. سال گذشته‌ی میلادی که دنباله‌ی این بازی محبوب معرفی شد، هیجان بسیاری را برای پلیرهای نسخه‌ی اصلی به همراه داشت. حالا که حدودا چهار ماه از معرفی Marvel’s Spider-Man 2 می‌گذرد، آمار بازدید تریلر معرفی این بازی به خوبی گویای انتظار طرفداران برای تجربه‌ی آن است.

طبق جدیدترین آمار، تریلر معرفی بازی Marvel’s Spider-Man 2 که اواسط شهریور ماه و در جریان رویداد PlayStation Showcase 2021 به نمایش گذاشته شد، تا امروز مجموعا بیش از 20 میلیون بازدید را ثبت کرده است. البته این آمار تنها به تریلری ارتباط دارد که در کانال رسمی پلی‌استیشن آپلود شده است. مشخصاً احتساب آمار بازدید ویدئوهایی که در کانال‌های منطقه‌ای پلی‌استیشن و مارول قرار گرفته‌اند، این عدد را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

نگاه به افرادی که روی بازی Marvel’s Spider-Man 2 کار می‌کنند، ساخت یک اثر کاملا جاه‌طلبانه را نوید می‌دهد. گفتنی است که طبق صحبت‌های رسمی، این بازی تاریک‌تر از نسخه‌ی اصلی خواهد بود. در حال حاضر چیز زیادی در رابطه با بازی Marvel’s Spider-Man 2 نمی‌دانیم، اما با توجه به عرضه‌ی بازی که برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده است، سونی و اینسامنیاک فرصت کافی را برای رونمایی از بخش‌های مختلف آن خواهند داشت.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 سال آینده‌ی میلادی و به صورت انحصاری برای کنسول بازی نسل نهمی شرکت سونی، پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را با مراجعه به این نشانی مشاهده کنید. همچنین سایر اخبار، مقالات و مطالب مرتبط با بازی Marvel’s Spider-Man 2، از طریق این نشانی در دسترس قرار دارند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *