اخبار بازی

سانتا مونیکا: فوق العاده است که God of War از کنترلرهای ایکس باکس پشتیبانی می‌کند

پورت انحصاری تحسین‌شده‌ی پلی‌استیشن یعنی God of War 2018 (گاد او وار) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی، طی چند روز گذشته نقل محافل گیمرها بوده است.

پلیرهای پلتفرم رایانه‌های شخصی، حالا می‌توانند از طریق فروشگاه استیم نسبت به خرید این بازی اقدام کنند. همان طور که انتظار می‌رفت، پورت بازی God of War از کنترلرهای ایکس‌باکس نیز پشتیبانی می‌کند. در این رابطه، آقای مت دیوالد (Matt DeWald) به عنوان مدیر ارشد تولیدات فنی در استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica)، در مصاحبه با Game Informer از تلاش تیم برای بهبود هرچه بیشتر پشتیبانی از کنترلرهای ایکس‌باکس سخن گفته است. وی در پاسخ به این سوال میزبان که استفاده‌ی پلیرها از کنترلر ایکس‌باکس چه حسی به او می‌دهد گفت:

فوق العاده است. ما حتی تمام علامت‌ها را هم برای شما قرار داده‌ایم تا در مواقع فشار دادن دکمه‌ها، دچار سردرگمی نشوید. بله، ما هیچ مشکلی با آن نداریم. شما حتی می‌توانید از کنترلر سوییچ هم (برای تجربه‌ی بازی) استفاده کنید. مسلماً شما می‌توانید از تمام کنترلرهای ترد پارتی هم استفاده کنید. ما تلاش کردیم تا بیشترین گزینه‌های ممکن را اضافه کنیم زیرا دلیلی وجود ندارد برای آنکه افرادی را که می‌خواهند بازی را تجربه کنند، محدود کنیم.

طبق جدیدترین آماری که تا زمان نگارش این مطلب ارائه شده، استقبال بسیار خوبی از پورت رایانه‌های شخصی بازی God of War شده است؛ تعداد پلیرهای همزمان این بازی در ادامه‌ی روند افزایشی خود، روز گذشته به بیش از 73500 پلیر رسید. در طرف مقابل، بیشترین تعداد پلیر همزمان بازی Forza Horizon 5 در استیم و بدون احتساب آمار سرویس گیم پس، 81,096 پلیر است. بخش چند نفره‌ی بازی Halo: Infinite نیز عدد بزرگ 272,586 پلیر همزمان را به نام خود ثبت کرده است.

بازی God of War 2018، جمعه‌ی اخیر برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد. در بخش کامنت‌‌‌ها به ما بگویید که آیا فرصت تجربه‌ی این بازی با کنترلرهای ایکس‌باکس را داشته‌اید؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *